Waar speelt jullie kindje graag mee? +/- 9 tot 12mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Naantje20, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hoi,

Ik benieuwd waar jullie kindjes graag mee spelen. Of dat allemaal een beetje hetzelfde is rond die leeftijd.
    Hier is de loopwagen erg in trek en een trekker met aanhanger met allemaal dieren erop die geluid maken.

Groetjes Naantje.

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Goed topic, ben ik ook benieuwd naar!

Hier zijn de baby boekjes van baby's eerste.. (diertjes, kleurtjes) erg in trek. Speeltjes met knopjes/lichtjes/muziek. Zachte bal die rinkelt en knuffelbeesten.

Regelmatig vul ik een bak/mand met van alles en dan haalt ze het leeg en bekijkt alles aandachtig, daar is ze dan wel even zoet mee.
    Mandje met knijpers vindt ze erg leuk en ze "helpt" soms ook met de wamachine leeg halen, trekt alles eruit en deponeert het vervolgens op de grond. ;)

Liefs Huismus

3. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Jara speelt momenteel veel met haar ballenbak = opblaaszwembadje vol met ballen. Vindt ze echt helemaal super! Ze 'duikt' er echt in en gooit vervolgens de ballen alle kanten op, haha!

Verder speelt ze veel met haar loopwagentje van Chicco (vooral met de vormenstoof die er in zit en de muziekjes), Duplo Primo (hele grote bak vol van MP gekocht) en kartonboekjes!

4. Storm

Storm Niet meer actief

Is dat die trekker die als je op de boer drukt heel irri old mc donald gaat spelen? En zelf rijdt als je op de uitlaat drukt? Die heeft mijn zoontje ook en die is er ook helemaal gek van :D.
    Een auto van Chicco met veel knopjes en lawaai, bakken waar je dingen in kunt stoppen en weer uit kunt halen, telefoon (fisher price), speelbalpyramide (fisher price) (ook een topper!) peaunutbal van M&M's (en vele andere ballen trouwens) van die zachte blokken van de ikea, zo'n loopkarretje alleen vind hij het steeds minder leuk worden nu hij zelf kan gaan staan en rond de tafel kan lopen. Zonder karretje kun je overal veel beter bij komen, kartonnen leesboekjes.
    En vooral ook heel veel dingen wat geen speelgoed is: wasknijpers, pollepels, waterbak van de hond, reclame folders en vooral ook dingen waarmee je heel hard op iets anders kunt slaan en waar je heel veel lawaai mee kunt maken.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor heeft eigenlijk weinig belangstelling voor speelgoed. De boekjes van 'Baby's eerst...' zijn hier wel in trek. Dan vooral om in te bijten of ergens tegen aan te slaan.
    Oh, en ze heeft een houden sambabal waar ze wel mee rammelt en in de mond stopt, maar over het algmeen zijn het de 'niet doen, afblijven, bah en au-voorwerpen' die haar meeste aandacht trekken.

Nu lijkt het of ze niet veel speelgoed heeft, ze heeft wel wat hoor. Maar ze zit duidelijk nog in haar: ik stop alles in mijn mond of sla het tegen een ander voorwerp aan-fase.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier zijn het meest populair:
    - de Rubbabu kiepauto
    - een stapeltoren (bekertje tegen elkaar aanslaan; leuk geluid!!)
    - "Meneer Beer" (knuffeltje, is ie ineens weer helemaal aan verknocht)
    - een speelgoedautootje waar je een hond, kat en muis op kunt stapelen, want hond, kat en muis maken geluid als je ermee schudt.

Verder is ook hier alles geliefd wat niet mag en is meneer vooral even erg druk bezig met kruipen, aan de tafel staan en klimmen & klauteren... En daar heb je natuurlijk geen speelgoed voor nodig ;)

7. ciaransmummy

ciaransmummy Actief lid

1 dec 2009
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    alles wat lawaai maakt maar zijn loop stoel is nu erg intrek want hij kan nog niet lopen/kruipen en zo komt hij toch heel langzaam overal in de kamer

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoihoi!

Hier is een grote bak met bouwblokken helemaal in. Hij kan er nog niet echt mee bouwen, maar stopt elk blok in de mond en haalt alles uit de bak en stopt het er weer in.
    Ook een baby-walker/activity center-achtig ding. Soort loopwagentje met activity-center voorop, boekjes met flapjes/uitschuifdingetjes enzo vindt ie ook helemaal leuk.

Groetjes!

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Die leeftijd was het magische liedjesboek van v-tech heel populair

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Die hebben wij ook (gekregen), maar die stop ik altijd heeeeeeel ver onderin de speelgoedkist 8) Afschuwelijk geval :)

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Rond 12 maanden was mijn jongste helemaal weg van zo'n stok met ringen die je eromheen kunt doen. Die vindt hij nu nog steeds leuk. En verder alles wat wielen heeft, loopwagen en blokken (eerst alleen omgooien, later ook zelf bouwen)

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Wahaha jaaa hier ook idd. En speelgoed op de grond gooien heeel leuk...
    Laatst had ik een wc rol dicht gemaakt en er macaronie in gedaan, hij speelt er nu nog mee, ik zet ook een bak met speelgoed naast hem, en vervolgens haalt hij alles eruit om lekker aan te knagen..

13. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0

Idd die trekker is het, om helemaal gek van te worden af en toe! Maar ach ze vind hem leuk!:D

Deel Deze Pagina