Morgen 3D echo van de hersenen..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Klavertje6, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eigenlijk gewoon even van mij afschrijven.
    Ons manneke heeft 1 vergrote ventrikel in de hersenen. Heb al een GUO in een academisch ziekenhuis gehad en morgen zou de herhaling zijn.
    Nu hebben ze de echo omgezet naar een 3D echo. Op de papieren staat 3D iom TC. Geen idee wat TC is maar goed we zien het morgen wel... heb steeds Technische Commissie in mijn hoofd maar dat zal wel niet 😜

Ik had zo'n vertrouwen maar nu de echo dichterbij komt begin ik weer beren op de weg te zien 😢
    Net alle kleertjes maar staan strijken als afleiding 😊

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ah knuf meid... Hopelijk valt het morgen mee. Ik duim!

3. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Hoe is het gegaan?

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook benieuwd hoe het gegaan is.

5. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens de echoscopiste was ik 2 weken te laat omdat de schedel nu te dik was en daardoor slecht beeld. Ze hebben mij zelf ingepland met 34.5 maar goed 😕
    Voor zover ze konden meten was de vochtholte niet veel meer gegroeid, de hersenen verder zagen er goed uit.
    Ik zat letterlijk naar grijze massa te kijken, snapte er niks van en was blij dat ze af en toe uitleg gaf 😊
    Vooral het 3D beeld was voor mij echt onherkenbaar.
    Ze heeft nog wel lief geprobeerd zijn gezichtje op de foto te zetten maar hij weigerde 😉

Nu is het afwachten tot hij geboren is en hoe hij zich ontwikkeld, maar ik ga uit van het goede. Zoals zij zei, de kans is groot dat het een variatie op het normale is.

En nu alleen nog hopen dat hij niet al te lang blijft zitten want hij was nu zo'n 3100 gram. Ook al is dat netjes in zijn eigen groeilijn, ik vind het toch spannend 😊

Deel Deze Pagina