Hallo, Misschien hebben jullie tips hiervoor? Mijn dochtertje heeft last van smetvlekjes in de hals. Ik doe hier Bepanthen op en dat helpt een beetje. Maar sindskort heeft ze bij de oksel een heel rood en geirriteerd huidje. Ik durf daar niet echt bepanthen op te smeren Of kan het geen kwaad? Hopelijk hebben jullie de tip? Het lijkt me niet echt een prettig gevoel zo daar bij haar oksel. Alvast bedankt. Groetjes, Kim
Goed droog en schoon houden, en ik zou er Sudocrem op doen ipv bepanthen. Met dit warme weer zitten ze zo met van die plekjes!
Mijn dochterje had dat ook, toen ze wat kleiner was. Na het wassen gooide ik er altijd talkpoeder op, zodat het echt goed droog werd. hielp hier perfect
idd sudocreme gebruiken en goed afdrogen na het wassen want het is van vocht dat ze het daar heeft... Hier trouwens ook wel eens last van hoor...
Goed drooghouden en sudocreme gebruiken. Dat werkt goed. En proberen dat het huidje niet op elkaar komt door een rompertje met korte mouwtjes bv aan te trekken. Verder goed alert blijven en iedere x even smeren.
Bedankt voor de tips! Gelukkig heb ik nog een grote pot sudocreme dus dan ga ik die maar gebruiken Ik vind Bepanthen altijd wat lekkerder smeren, maar bij haar okseltjes had ik zo me twijfels.. Ik wil haar eigenlijk de komende dagen alleen in haar luier laten liggen binnen, maar met rompertje is toch beter?? Me zoon is 1 en al kwijl al vanaf hij een paar maanden was en daar heb ik het nooit gehad dus wist even niet wat ik er mee moest Nog een andere vraagje. Bij de kinderopvang smeren ze haar helemaal onder met sudocreme als ze een grote boodschap heeft gedaan dus ook bij haar vagina. Nou, heb ik altijd geleerd dat je het daar alleen met water mag schoonmaken. Kan sudocreme dan geen kwaad? Ik moet toegeven, vind een jongetje toch makkelijker schoonmaken daar beneden Groetjes, Kim
Lekker in luiertje laten liggen hoor!! Is het beste voor de huid! En sudocreme smeer ik alleen als het nodig is hoor, waarom smeren als het niet hoeft? Ik gebrruik het alleen als ze uitslag heeft en dat is eigenlijk bijna nooit... Ik zou als ik jou was alleen s`avonds voordat je kindje naar bed gaat even insmeren...nu lekker zo in luiertje laten liggen met niks...