Iemand ervaring met pret echo's bij Baby Look in Roosendaal??? We willen daar een 3 en 4 D echo laten maken rond de 25 weken. Hun praktijk zit aan het Franciscus ziekenhuis vast, ze werken ook beiden als echoscopistes in het franciscus ziekenhuis geloof ik, dus het klonk wel goed. En echt duur zijn ze ook niet: 100 euro.
hoi, Ik heb er een echo laten maken bij mijn zoontje Lars!! Erg goede uitleg en een zeer mooi beeld!!!! Ze vragen ook of je wil weten wat het wwordt en daar houden ze echt rekening mee!!! Groetjes en veel plezier!!!
Ik heb er mijn 2D echo late maken met 20 weken. De 22ste ga ik voor de 3-4D echo. Ik vond de mevrouw die het deed heel aardig en ze legde alles goed uit. We hebben de opnames ook op DVD mee. Hier kun je hun site vinden.
Goede ervaringen hier ook, wij hebben een 3/4 D echo laten maken met 28 en halve week. Babytje lag eerst niet zo heel goed (met gezichtje tegen de placenta aan met het handje er tussen) maar ze maakte toch al vast wat fotootjes omdat het misschien nog slechter zou gaan liggen. Ze legde alles heel goed uit, toen moest ik wat heen en weer bewegen en later nog een keer en toen lag onze kleine prima (fotos in mijn album). Ze was heel aardig en legt dingen goed uit, ze kijken ook naar de medische kanten als ze die tegen komen (gesloten lipje, ruggetje, hartkamers etc) en ze nemen er rustig de tijd voor. Zeker aan te raden.
een vriendin van mij heeft daar ook de pretecho's laten maken en die is er ook zeer goed over te spreken hoor veel liefs mieke
Hele goede ervaring mee. Harstikke aardige mensen en ze geven hele goede uitleg. Ze kijken ook inderdaad naar de medische kanten. Onze uk lag in het begin niet goed. Toen mochten we even een half uurtje gaan lopen en vervolgens heeft ze nog een half uur gekeken. In totaal dus een dvd van 1,5 uur!!! Hoeveel foto´s je ontvangt per echo staat op hun website. Bij onze 3d-4d echo kregen we 2 kleurenfoto´s, 4 zwartwit en 1 2d foto.
Bij de 2D heb ik 10 foto's meegekregen. Bij de 3d-4d zijn dat inderdaad wat minder foto's, dat komt omdat de kleurenfoto's duurder zijn. Volgens mij kun je een extra kleurenfoto krijgen voor 2,00.
Zo, dat is meer als wat ik hier kreeg in Spijkenisse. Mag je daar ook je ouders meenemen, of is het te klein? Anders bel ik wel even. Groetjes MB2005.
Je mag twee personen meenemen als ik het goed heb. Staat volgens mij ook op de site. Maar als je een DVD laat maken, kun je deze ook aan je ouders laten zien.