Hoi, Ik ben op zoek naar een buggy. Het is voor erbij. Ik heb namelijk een bugaboo. En vindt het zonde om die niet meer te gebruiken, aangezien die flink war geld heeft gekost. Ik vind het elamgrijk dat hij in ligstand kan. Heeft iemand ervaring met de koelstra?
geen ervaring met koelstra. Ik heb een mutsy (niet de spider dat was een k*ding) maar een gewone buggy. die kan bijna helemaal plat. ik ben er superblij mee. heb hem als vervanging van de bugaboo toen die te klein werd.
ik heb een nuna pepp buggy. Ik wilde eerst een andere buggy viel meer op het model van de quinny zapp, maar die rammelen zo. Een gewone paraplu buggy heb ik ook, de mac laren quest, maar dan een ouder type uit 2009 geloof ik of 2008 zelfs, die kan dus maar een heel klein beetje in ligstand. nu dus de nuna pepp erbij gekocht en ik ben zeer tevreden. vind hem wel rammelen, dat valt me tegen want dat deed mijn vorige buggy (titanium breeze, heet tegenwoordig de petite star zia) dus niet. maar wat ik voordeel vind, zit een goede ligstand op, met de los verkrijgbare adaptors kun je de maxi cosi erop zetten, gordeltjes is 5 losse delen dus ideaal bij het plaatsen en verwijderen van een voetenzak! je hoeft niet gespjes los te halen ofzo. ook met uitdoen van een jasje ideaal. in hoogte verstelbare duwstang. tja ik vind het een zeer fijne buggy. en ook 2dehands goed verkrijgbaar indien je nieuw te duur vind. ik heb hem gekocht voor als een van me jongste eens naar oma gaat of als ik liever niet een me duo wagen mee neem (ik heb voor dagelijks gebruik de bugaboo donkey ). Ik vind het een comfortabele buggy voor zowel kind als voor de ouder die hem moet duwen, duwt echt superlicht!
Vind de Nuna Pepp wel prijzig en uitgebreid hoor, voor 'erbij'. Koelstra is vlgs mij een prima buggy, heb er toen ook bij staat kijken. Ben uiteindelijk voor de Quinny zapp gegaan omdat die makkelijk mee op de fiets kon, maar zou je die nu niet meer aanraden. Heb de ligstand toch wel erg gemist. Voor onze 2e willen we tzt dat ook voor een andere buggy kijken. Ik denk nu toch de Koelstra of de Chicco Liteway.
Hier ook eindeloos getwijfeld tussen de koelstra en chicco liteway. Uiteindelijk voor de chicco gegaan omdat deze mij in de winkel net iets beter beviel en een betere aanbieding was door de voetenzak die erbij zat ( zitting is net wat zachter, liep net wat fijner, al schop ik nog steeds snel tegen de buggy als ik duw). Ik ben er niet laaiend enthousiast over, maar het is ook een buggy. Ik gooi hem in de auto, en thuis in de kast. Ik ben er dus lang niet zo zuinig mee als de joolz. Ik vind hem erg rammelen en het frame is een beetje krommig waardoor 1 voorwiel hobbelt.. Thijs slaapt er wel heerlijk in
Ik heb een mc laren quest, kan niet helemaal plat, maar gaat wel lang mee, is licht, kan mee op de fiets, rammelt niet, is heel soepel te besturen en zijn ook op mp voor een mooie prijs te krijgen. Na je grote wagen, ga je voor de stukjes in de stad of dierentuin oid toch over op een buggy, dus zou niet aan een 'barrel' beginnen die na een jaar of twee stuk is. Zou dan toch op mp kijken voor een mc mila, nuna, of een mac laren.
Nuna Pepp ziet er goed uit, maar wij zijn uiteindelijk gegaan voor de B-Agile van Britax. Kan helemaal plat en functioneert verder prima. Indien nodig kunnen de Maxi Cosi en de reiswieg erop. Niet veel babywinkels hebben 'm , maar bij Babypark en Babydump heb ik 'm in ieder geval gezien.
Hier de koelstra t3. Heerlijke buggy voor erbij, en kwa prijs goed te doen. Fijn voor op vakantie, zit een extra lange zonnekap aan en je kindje kan lekker plat liggen. Weegt ook niet veel.
Hier de quinny zapp. Heerlijk klein op te vouwen, dat was een van mijn eisen. Heb ook een grote wandelwagen, dus buggy is echt voor erbij. Voor zoals ik hem gebruik mis ik de ligstand tot nu toe niet. Wil je die wel, kan je kiezen voor de zapp xtra. Wat betreft het rammelen, dat vind ik echt bij elke buggy.....
de toppers onder de buggy's zijn Maclarens. We hebben zelf een maclaren voor onze oudste wat een topper hij rijdt enorm licht en is makkelijk inklapbaar. Ook hebben we nog een Bugaboo bee buggy. gekocht omdat het zitje ook naar je toe gezet kan worden, een maxicosi erop kan en de zitting helemaal plat kan. Maarja daar betaal je ook wel wat meer voor.