kindje ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Sinds vannacht voel ik gewroet op/ in mijn schaambot. Dit heb ik niet eerder gehad. Normaal gesproken gaat indalen toch samen met weeen/steken?'Dat heb ik dan weer niet. kan het alsnog ingedaald zijn?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Kan best hoor, ik heb ook geen echte pijnen gehad, wel een dagje een soort menstruatieachtig gevoel.. maar pijn? gelukkig niet ;)
    Even afwachten, als je kindje gaat hikken dan voel je het echt heel laag en weet je het zeker.. :D

3. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Bij mij was mijn meisje onwijs druk een paar dagen geleden. Ik had geen idee waardoor het kwam. Ondanks ik soms wel wat pijn had, bleek ze dan ook idd wel wat ingedaald te zijn. Dus het kan zomaar! En net wat ze zeggen hier boven.. als ze de hik krijgen weet je het meteen! Daarnaast voel ik soms haar vingertjes ook in me liezen.

4. nono

nono Niet meer actief

Ah de vingertjes in de liezen voelen herken ik wel.. dat is echt heel raar.. maar dat betekent dat ze dan is ingedaald?

VK/gyn wou hier nog niet kijken omdat ik nog geen 35 weken was. -_-

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik vraag het me bij mij ook af.. Voel sinds een paar dagen wat steekjes af en toe onderin, maar voelde 'm net bij mn maag hikken :/

6. Vlindertje2013

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik had mijn verloskundige maandag vertelt wat ik ervaren had, en ze gingen meteen kijken. Ik ben deze week 30 weken.. Dus snap niet zo goed waarom ze niet voor je 35 weken willen kijken. Het kan makkelijk al gebeuren.. De pijn die ik er bij voel (pijn scheutjes) is naar mijn idee dat ze draait en of dieper me bekken in gaat. Of te wel ze raakt mijn bot. Maar de vingerjes en hikken vertelde mij wel dat ze dieper zat, ook me buik btw! Die was gezakt..

7. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Waar voel jij het hikken?
    Want ik voelde m vandaag heel hoog bij mn maag hikken en daarvoor was het telkens meer beneden. De VK kon vandaag ook niet voelen of ie nu met kont of hoofd naar beneden ligt.. ;)

8. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Is dat zo ja van de hik? Ik voel haar al een tijdje helemaal onderin hikken maar volgens VK vorige week was ze nog niet (helemaal) ingedaald. Volgende week liggingsecho dan zullen we het wel zien :).

9. Vlindertje2013

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik voel haar echt hikken net boven het schaambot ongeveer.. ja laag..

10. mappel

mappel Niet meer actief

Mijn baby hikt bijna nooit:(

11. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Zou best indalen kunnen zijn. Herken het gevoel van mijn eerste en tweede. Nu dacht ik ook dat ze ingedaald zou zijn maar niks blijkt minder waar. Ben heel benieuwd hoe lang het hier nog duurt.

Deel Deze Pagina