ik moet steeds nuchter prikken dsn eten en twee uur later weer glucose suiker drankjes doen ze hier niet
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb donderdag ook te horen gekregen dat de kleine 5 weken voor loopt. Hij zou nu 3600 gram zijn. Mijn twee andere kids waren 4300 gram en twee weken overtijd en de andere 4580 en 8 dagen over tijd. Ik krijg blijkbaar grote kids, maar vlk was nu toch wel erg geschrokken van de explosieve groei. Daarom gisteren ook suikertest gehad. Ik heb er nu twijfels bij of de uitgerekende datum wel klopt. Gisteren flinke harde buiken gehad elke tien minuten. Dat is na een uur afgezakt en nu niks meer aan de hand. Ik zie totaal niet tegen de bevalling op. Maar maak me nu wel zorgen over de grootte van de baby. Dinsdag uitslag van de suikertest.
Ja bij mij. Hier lag het buikje meer dan 4 weken voor op groei. Ik had wel zw diabetes en spoot ong 4 keer per dag insuline. (ik lag vanaf week 30 in het zhuis met af en toe naar huis mogen ivm hoge vliesscheur en weeen) en kreeg hierom vaak echos. Had ook veel vruchtwater. Ze hebben me met 38 weken ingeleid. ZOontje was 7,5 pond. Zij vonden het vrij normaal de gyn en kl. verloskundige. Ze begrepen ook niet waarom de echoscopiste zich er zo druk om maakte dat de beeb zo groot was. Nu is het een beer van een knul die over een paar weekjes alweer 1 jaar wordt....