Even een korte update. Ik ben echt ontzettend gaar van het continue in he ziekenhuis zitten. De CTG's zijn wisselend. Soms anderhalf uur geen beweging te zien en sommige zijn redelijk met wel wat bewegingen. De hartslag is gelukkig wel goed. Gelukkig is het tot nu toe ook niet zo ernstig dat ze direct willen ingrijpen. Ze willen me elke dag blijven zien en meerdere CTG's per dag. Vandaag voor het eerst een normale CTG, dus hopelijk zet deze trend zich door. Ik voel haar ook weer meer. Morgen krijg ik ook de uitslag van het suikeronderzoek. Ik ben benieuwd. Voor nu even niks doen op de bank .
Heftig meis!! Dat geen bewegen al die tijd lang, waar verklaren ze dat door? En meerdere ctgs op een dag, dan ben je dus gewoon elke dag een hele dag in het ziekenhuis? Dat is pas slopend, maar je wordt wel goed in de gaten gehouden..als er iets is kunnen ze actie ondernemen. Hoop dat de volgende ctgs ook goed worden. Hou je ons op de hoogte? Ik denk aan je!
Hoe gaat het met jou? Ik heb je topic gevolgd, behalve de laatste dagen niet. Ze zouden je toch 5 of 6 juli gaan inleiden of is het verzet? Je zal er inmiddels ook wel spuugflauw van zijn! Ik zit inderdaad uren achter elkaar in het ziekenhuis. Elke keer als de CTG niet goed is, willen ze een uur later weer een nieuwe enz. De baby heeft waarschijnlijk niet erg naar zijn/ haar zin meer, maar ze geven aan dat ze 9/10 niet de reden weten. Het kan komen door eventuele zwangerschapsdiabetes. De echo's zijn gelukkig wel goed op de groei na. Ik zit ook de hele dag in mijn buik te porren in de hoop dat ik een flinke schop terugkrijg . De baby was namelijk ooit superbeweeglijk en van de één op de andere dag is dat over. Hopelijk is het alleen fase?!
Jemig wat intensief, Trees. En dat met een hummel thuis. Spannend de uitslag morgen. En toch vooral heel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk idd een fase en binnenkort weer beurs getrappeld wordende. Lfs!
Inmiddels de uitslag gehad. Mijn suikerwaardes lagen op een rijtje. Ik hoef alleen maar een dieet te volgen en regelmatig de waardes te prikken. Gelukkig geen insuline spuiten. De baby is ook weer wat beweeglijker, maar nog steeds niet optimaal. Morgen weer een dagje ziekenhuis en gaan ze alles opnieuw meten. Ik ben heel benieuwd hoe de groei afgelopen week is geweest. De gynaecoloog heeft het al over inleiden gehad en dat klonk als muziek in mijn oren. Wel graag over een ruime twee weken uiteraard, want nu is het nog te vroeg.
Hoi Trees!! Fijn dat je baby toch wat meer beweegt nu, dat stelt je ook een beetje gerust, denk ik? Hopelijk wordt je morgen weer iets wijzer. Kan me voorstellen dat inleiden je nu fijn in de oren klinkt hoor!! Sterkte!!
Ha Trees, dus toch zwangerschapssuiker? Jemig. Inleiden, kan me voorstellen dat je dat wilt. Maar zelfs als het nu zou moeten, dan doet de kleine het vast heel goed. Bij 35 weken hoeven ze vaak niet eens meer (of maar kort) in de couveuse. Sterkte, wat een stress weer. xx