wie weet of er uberhaupt nog eens een aflevering van Het Blok komt

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Ons Kleintje, Jan 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dit was echt mijn meest favoriete programma aller tijden. Wie weet of het ooit nog op tv komt?

2. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook.
    Maar ik denk dat er vanwege de crisis geen programma komt. De laatste paar jaar waren er volgens mij een paar appartementen zonder winst.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,818
    5,953
    113
    Female
    Ja daar ben ik ook benieuwd naar...maar volgens mij zit het er voorlopig niet in :(

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik ben bang van niet, aangezien de huizenmarkt totaal op zijn kop ligt. Het kan niet meer uit. Wel jammer, want het was een leuk programma! Op Net 5 is nog de Australische versie geweest, helaas maar één seizoen. Die was nog leuker!

5. tuc

tuc Niet meer actief

ik zou het ook erg leuk vinden, maar denk dat ze dat nu met de huizencrisis echt niet aandurven. Programma's als uitstel van executie doen het nu beter;)

6. Ons Kleintje

oh niet eens over nagedacht :) dat het met de crisis te maken had. Bedankt voor de reacties!:)

7. Ons Kleintje

dank je wel voor de tip, kan ik vast wel vinden via uitzending gemist.

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik weet niet of dat nog ergens online staat. Het is een paar jaar geleden uitgezonden. Een poosje geleden is het nog wel herhaald op Net 5. Wie weet staat het er nog tussen en anders misschien via YouTube?

9. danip

danip Niet meer actief

Ja dat mis ik ook nog altijd. Dat was het enige programma waar ik echt voor ging zitten en wat ik ook echt niet wilde missen. Jammer... :(

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,798
    113
    Ja inderdaad een programma waar ik ook heel erg graag naar keek.

Maar de huizen worden moeizaam verkocht...en meestal met erg weinig winst.

Echt jammer

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Misschien als het ooit weer goed gaat met de huizenmarkt dat het dan terugkomt? Ik hoop het, want ik vond het altijd erg leuk om naar te kijken.

Share This Page