Ineens niet meer misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Het klinkt echt panisch, ik weet het. Maar ik vind het dus raar dat ik ineens niet meer misselijk ben. Tot een paar dagen geleden kwam alles eruit en nu is het ineens weg... .Ik ben nu 8 weken zwanger.

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik hierdoor uitgedroogd inc. ziekenhuisopname dus dit is raar voor mij.

Het zal toch nog wel goed zitten???

2. Tese

Tese Niet meer actief

Tuurlijk zit het nog goed, je wil niet weten hoeveel topics hier al over zijn en je hebt best kans dat je volgende week opeens weer strontmisselijk bent!

3. Hester

Hester Niet meer actief

Precies hetzelfde had ik bij 16 weken. Bijna van de ene op de andere dag van hyperemesis (tot wel 20x per dag overgeven, ook met medicijnen!) naar .... niks!

Na 2 dagen niet spugen een echo gemaakt en alles was prefect!

Dus in mijn geval was het niets, maar ik maakte me ook zorgen hoor. Anders even de VK bellen. Ik weet dat ze altijd zeggen: klachten die komen en gaan betekenen niks, maar daar geloof ik niets van.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Toevallig kreeg ik van de week een mail via mijn zwangerschapmisselijkheidsite hierover. Precies hetzelfde, met 8 weken ineens voorbij. Is dus niet raar :) Zwangerschapsmisselijkheid is zo iets raars af en toe, kan echt zo weer voorbij zijn.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Oké, bedankt alvast.

Nou en vooral als je dan juist zo ziek bent inderdaad, want ik was weer net zo ziek als bij de eerste zwangerschap en ineens niet meer!!
    vreemd.

Maar ben weer wat geruster.

Deel Deze Pagina