Beste Allen ben nu 17 weken en blijf maar vreselijk moe. Verloskundige zegt gaat over bij 12 weken toen bij 16 weken. Heeft iemand dit ook?
Ik heb dat mijn hele eerste zwangerschap gehad. Pas aan het einde voelde ik me beter, zo rond de 30/35 weken geloof ik. En nu ben ik ook weer doodmoe. Maar ik ben sowieso altijd snel moe, wellicht dat het daardoor komt. Neem je extra vitamine D (van goede kwaliteit)? Want dat kan erg helpen.
Ik ben nu 24 weken zwanger en nog steeds moe. Bij de eerste heb ik Hellp gehad dus m'n lichaam vindt een tweede zwangerschap niet echt leuk. Ook eet de baby me zo ongeveer op. M'n buik groeit goed, maar qua kilo's kom ik niet heel veel aan steeds. Het wordt waarschijnlijk niet beter bij mij. Heb me er maar bij neergelegd . Maar leuk is anders.
Ik ben ook nog steeds moe. Niet meer zo uitgeput als de eerste 12 weken maar wel nog snel en iedere avond doodmoe. Heb ook last van bi en daar schijnt het ook door te kunnen komen. Daarnaast een dochter van 2...
Hier ook gehad, vooral bij de eerste. Toen bleek mijn ijzergehalte gewoon laag te zijn. Een ijzer tablet of multivitamine kan best goed helpen.
Ik heb ook Bekkeninstabiliteit en ik kan beamen wat MamaLe zegt. Pijn in het algemeen is zwaar vermoeiend. Ik leg me maar neer bij de vermoeidheid en probeer zoveel mogelijk te rusten en neem niet teveel hooi op m'n vork. Heb vorige week de knoop doorgehakt en ga iemand laten komen om te poetsen hier. Een lieve vriendin wil het graag voor me doen, ik betaal haar er uiteraard wel voor. Niet dat we rijk zijn, maar ik moet prioriteiten stellen en er iets anders voor opgeven, vind ik niet erg. Ik heb een zoon van bijna 2 jaar, en als hij zijn middagslaapje doet, dan slaap ik ook
Ik ben 22w, afgelopen 3 weken zelfs vakantie gehad en blijf moe. Zelfs als ik een dagje Chill tv ga hangen val ik in slaap. Heb het inmiddels ook opgegeven hoor, de hoop dat het beter wordt. Werk al een poosje 50% minder. Kan ik en uitslapen want vaak spook ik 's nachts en ik werk dan maar 4 uur. Voor mij ideaal zo kan ik het volhouden. Toen ik nog 8u werkte was het totaal geen doen. Kon ten eerste bed niet uitkomen en ten tweede viel ik op werk gewoon in slaap achter mijn bureau... en dan naar huis rijden vond ik dood eng. Vaak moest ik stoppen (terwijl maar half uur rijden is), omdat ik gewoon wegsukkelde. En 's avonds was ik echt niks meer waard. Kon niet meer van de bank komen, viel voor het eten al in slaap etc. Tja een kindje maken is denk ik gewoon heel vermoeiend xD nu heb ik er vrede mee en jammer voor werk dat ze het zo lastig vinden, het is uiteindelijk voor mij nog VEEL lastiger dan voor hun, denk ik dan.. je kiest hier ook niet voor, iedereen wil zo'n zwangerschap die je doorhuppelt maar helaas is dat maar voor een paar gelukkigen weggelegd.
bij de jongste bleef ik ook erg moe.. uiteindelijk bleek mijn ijzer ook te laag en kreeg ik de rest van de zwangerschap injecties. volgens de internist werken tabletten heel slecht doordat er maar een heel klein deel van opgenomen wordt. pas na de kraamweek werd het weer beter..
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! Ik had ook verwacht dat het na de 1e 3 maanden wel beter zou zijn, ook uit ervaring bij de 1e. Maar helaas is dat (nog) niet zo...
Hier vanaf begin tot week 20 heel erg moe geweest, tot 25 weken wat minder. Vanaf dan erg moe en denk ook niet dat het zomaar weggaat, nu 36 weken
Mijn fitte periode was van ongeveer 24 tot 34 weken. Daarvoor en daarna (nu helemaal maar das logisch) was het ellendig van de moeheid. Speelde wel mee dat ik met 24 weken gestopt ben met werken. Ik heb er ook nog een topic voor geopend omdat ik me echt ff geen raad wist. Succes hoor. Hopelijk heb je snel weer wat meer energie!
Hier ook nog steeds erg moe, ben al ruim 20 weken zwanger. Ik doe overdag een dutje, dan hoef ik 's avonds niet om 21:00 uur al naar bed . Hopelijk krijgt je snel meer energie, helaas hebben sommigen er de hele zwangerschap last van...
Nog steeds extreem vermoeid. Het is niet minder of erger geworden. Ik ben op vanalles geprikt. Maar het was allemaal goed. Werk minder en neem smiddags rust. Desondanks blijf ik moe. Slaap redelijk, maar word moe wakker. Ik moet gewoon accepteren dat het bij deze zwangerschap hoort
Ik ben ook de hele zwangerschap al moe. IJzerwaarde was/is uitstekend, dus hoort er bij mij gewoon bij denk ik. Sinds afgelopen week is het helemaal erg, doe heel veel dutjes