Vanaf een maand of 6 slaapt ons dochtertje op haar buik, de puckababy hadden we toen gelukkig al afgebouwd. Als ik eerder had geweten dat ze de voorkeur heeft om op haar buik te slapen, had ik haar al zelf op haar buik gelegd. Wij hebben hier trouwens altijd de 5, 10, 15 min. regel toegepast. Als ze huilde, dan gingen we de eerste keer na 5 min. naar haar toen, tweede keer 10 min. derde keer 15 min. maar de laatste keer kwamen we meestal niet aan toe, dan sliep ze al. Nu hoeven we eigenlijk niet meer, soms na 5 min. even nog 1 kusje en dan is het goed. Liefs Huismus
Hoi! Dit topic had ik ook kunnen schrijven.. Mijn zoontje wil ook slecht inslapen behalve na de laatste fles.. Wat hier heeft geholpen is hem toch eventjes te laten huilen (hier max. een 15 min) Dan is het vaak stil. Is het niet stil dan ga ik naar boven om hem te kalmeren. Wanneer hij weer rustig is ga ik weer naar beneden enz. Succes! de aanhouder wint
Toen ik dit topic las, wilde ik dit ook voorstellen, maar ik durfde niet... Onze dochter is altijd een hele goede slaper geweest, op voorwaarde dat ze op d'r buik lag en een minuut of 10 mocht huilen... Ben toch blij dat er anderen zijn bij wie dit ook geldt..
Het lijkt echt beter te gaan!!! Gelukkig. 1x ging hij nog helemaal over de zie za zeik, toen moest hij getroost worden en is hij eerder aan de borst gegaan, maar daarna heeft hij 4 uur getukt! En het huilen is nu gereduceerd van o (slapend in bed) tot een minuut of 8