zeer gespannen buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sunnyke, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

sinds een dag of 4 heb ik de hele dag door last van een heel erg opgespannen buik. Het geeft echt een onaangenaam gevoel. Soms heb ik ook echt van die scherpe steekjes, precies mesjes die door mijn buik snijden. Ik kan momenteel zelfs geen zwangerschapsbroek (band) verdragen, dan lijkt het precies of er iets afgekneld wordt. 's Morgens als ik pas opsta, voel ik me goed, maar vanaf het moment dat ik wat rondloop of zelfs gewoon maar zit, komt dat gevoel opzetten.
    Is dit normaal?

Alvast bedankt!
    Sunnyke

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi sunnyke,

het klinkt helemaal naar bandenpijnen. Die kunnne inderdaad messcherp zijn. Vaak komt het dor een groeispurt van het kindje dat je er de ene periode meer last van hebt dan de andere keer. Probeer goed naar je lijf te luisteren en op tijd te rusten. Vaak helpt een warme douche of kruik wel. En als je bij het plassen pijn hebt of een drukkend gevoel, kun je voor de zekerheid altijd even je urnie naar de HA brengen voor een controle op een ontsteking, want daar kun je ook stekende pijnen van krijgen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina