hoesten,hoesten,hoesten...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by juffie roos, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    Onze kleine man hoest al een hele tijd (maanden)
    Hij heeft hiervoor nu Ventolin op proef en krijgt er ws ook een ontstekingsremmer bij. We gaan hier vandaag voor naar de huisarts.
    Nu lijkt het sinds gisteren opeens wel extreem.
    Hij heeft er nu ook neusverkoudheid bij en hoest de hele tijd.
    Hij heeft afgelopen nacht de hele nacht gehoest, zonder tussenpozen... heeft ook niet geslapen en is bekaf.
    Overdag heeft hij ook bijna niet geslapen en hoest hij ook steeds.
    Hij heeft geen koorts maar is erg hangerig; logisch als je niet slaapt.
    Ik hoop echt dat de huisarts wat voor hem heeft.
    Ben zelf ook gebroken....
    Heeft iemand nog tips?
    Heb hoofdeinde bedje iets omhoog maar helpt niets en gebruik nu weer zoutoplossing neusspray.

2. fafje

fafje Niet meer actief

thijmsiroop helpt hier wel!

hebben jullie huisdieren!? wat zielig voor je kindje!! hopelijk snel voorbij!

3. juffie roos

juffie roos Bekend lid

Oct 8, 2010
    959
    1
    18
    ja, wel een kat maar de huisarts zei dat we die gewoon konden houden...
    Heb nu nog een ontstekingsremmer bij de ventolin gekregen en gebruik nu tussistin.
    hoop dat de nacht nu beter gaat maar heb er een zwaar hoofd in...

4. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn naar een homeopaat geweest en hebben daar tabletjes voorgeschreven gekregen. Wanneer finn zo aan het hoesten is dat ie er van over moet geven los ik zo'n tabletje op in water en binnen twee dagen is het slijm los gekomen en de hoest een stuk minder. Misschien een idee? Het voordeel met een (goede) homeopaat is dat deze echt kijkt naar de soort hoest ipv alleen maar naar 'vastzittende hoest' dus een puffer.

5. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    onze meid is ook zo erg aan het hoesten (ze moet er zelfs van overgeven)
    vanaf zaterdag al, vandaag ha geweest en ze heeft een virus opgelopen maar heb er niks tegen gekregen. vanavond was het helemaal erg. 4 keer dr bed kunnen verschonen omdat ze zo erg moet hoesten dat ze dus gaat overgeven. hopenlijk knapt ze snel op want is zo zielig

6. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

Feb 11, 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Hier ook zo'n ventje met een vreselijke hoest. Al sinds juli vorig jaar af en aan.... steeds als we denken dat het beter gaat komt het weer keihard terug.

Ventolin krijgt hij nu 24 pufjes per dag... helaas niet voldoende resultaat. Daarnaast gestart met Avamys (anti-allergie) maar ook daar merken we nog geen effect.

Aanstaande dinsdag mogen we naar de KNO-arts. Hij heeft gezwollen neusamandelen en het hoesten lijkt vooral veroorzaakt te worden door een grote hoeveelheid slijm. KNO-arts gaat beoordelen of de neusamandelen eruit gaan.

Succes en ik weet hoe vervelend het is! Zelf perioden lang meerdere malen per nacht mijn bed uitgevlucht omdat ik vreesde dat hij in zijn hoest stikte...

Share This Page