Hoi allemaal, Ik heb een vraagje en misschien dat er hier moeders zijn die ervaring hebben met magnesium gebruik bij baby's. Of dat überhaupt aan de orde is om aan een baby te geven. Mijn dochter heeft verborgen reflux en krijgt daarvoor omeprazol. Ook krijgt ze pepti voor kma waar ze het verder redelijk op doet. Nu blijft het slapen alleen een dingetje. Iemand opperde of ze geen magnesium tekort kan hebben. ( dit zou ze dan in mijn ogen vanaf de geboorte al hebben). Het enige wat ik erover kan vinden op internet is dat baby's tussen de 60 a 80 mg nodig hebben. Mijn dochter van 15 weken krijgt via haar voeding ongeveer 45mg binnen. En naar mijn inziens zouden heel veel baby's die kv krijgen een tekort hebben aangezien je met de kv nooit aan de norm van 60 mg kam komen. Wie heeft hier ervaring mee bij baby's?
geen ervaring, maar is er echt sprake van een slaapprobleem? Ene kindje slaapt nu eenmaal meer dan de andere. Mijn oudste sliep bijvoorbeeld bijna niet overdag en mn jongste hangt de hele dag slapend in de draagdoek
Het gaat inmiddels beter na dat we gestopt zijn met vit. d aquosum. Nu krijgt ze vit. d zonder toevoegingen