hoi allemaal, Mijn meisje heeft het hoesten ontdekt, en dan bedoel ik niet dat ze veel moet hoesten! Ze zit de hele tijd nep te hoesten en een beetje stik geluiden maken. Je hoort precies wanneer het echt is en wanneer niet. Waarom zou ze dat nou doen? Bij anderen kan ik het me voorstellen nog wat dan krijgt ze natuurlijk reactie en dat zal wel leuk zijn. Maar thuis snap ik het niet want ik probeer er niet op te reageren, dat leek me het beste. Waarom zou ze dit nou doen, zou ze het grappig vinden ofzo? nomaals ik weet echt zeker dat het comedy is want dat hoor je heel goed. Iemand iets soortgelijks meegemaakt of heb je tips? Alles is welkom, want vind het erg vervelend en denk ook dat het niet goed voor haar is dat gekuch de hele dag. alavst bedankt
Ze zal het wel ontdekt hebben als iets nieuws, gaat vanzelf weer over. Hier een tijd rondgelopen met een baby met een soort grundge-stem, maar door er geen aandacht aan te geven is dit ook weer voorbij gegaan.
Is hier ook een tijdje leuk geweest. Ging ook vanzelf weer over. Gewoon lekker laten doen en niet teveel op reageren. Zo is er nu steeds weer een nieuw geluidje wat er uitgebreid geprobeerd moet worden.
Is inderdaad gewoon een nieuw kunstje dat ze heeft geleerd. Gaat vanzelf weer over als je er niet op reageert. En ook als je er wel op reageert .
dit hebben wij nu ook, en indd ook het hoesten, is niks ergs aan hoor!! vind ze alleen maar leuk omdat het iets nieuws is
Geeft toch niks? Je kindje vindt het nu even leuk omdat het nieuw is. Wacht maar tot ze door heeft dat je gaat kokhalzen als je je vinger in je keel steekt
Mijn dochter doet dit ook regelmatig. Ik vind het eigenlijk altijd wel grappig...Ik zeg dan: "Hè hè, wat moet je toch hoesten!" en dan doet ze het meestal nog een paar keer en moet dan erg lachen. Gaat vanzelf over!
Hier ook een nephoester! Wij hoesten soms gezellig een paar keer samen en lachen er dan vrolijk om, dan is het ook weer even over... Ach hij zal er hooguit wat hees van worden. Ik vind het wel leuk dat ie zo zijn eigen lijfje en stem ontdekt.
ben wel blij om te lezen dat meer kindjes het doen! Dacht echt dat het iets heel raars is. en fijn om te lezen dat het weer over gaat. ze doet het de laatste 2 dagen ook gelukkig niet meer de hele dag, af en toe maar de paar dagen ervoor pffff dacht echt dit kan gewoon niet goed voor haar zijn. kijken wat voor trucje ze nu weer gaat verzinnen dan hihi bedankt!