Ik heb sinds een paar weken de pampers 4+ ipv de nummer 4. Maar nou vraag ik me 1 ding af........wat is in hemelsnaam het verschil tussen die twee luiers??? Ze zijn even groot en lijken ook even dik......andere woorden: ze lijken wel identiek. Wat is het verschil dan???? behalve dat er in een pak van 4+ minder luiers zitten dan in een pak van nummer 4
4+ is net iets groter, vooral iets breder als de 4+. Bij Thijs zit de 4+ beter dan de 4, hij is ook een dikzakje.
Ow, nou...ik merk geen verschil hoor.....het enige dat ik merk is dat ze met de 4+ veel sneller doorlekt als met de 4. Raar maar waar!
Sluit de 4+ dan wel goed aan mij Kyra? Want daar moet ik aandenken als ik het zo lees. 4+ Neemt meer vocht op dan een 4 dus op grond daarvan is het raar te noemen.
Is maat 4 niet van 7 tot 9 kilo en daarna 4+? Dat dacht ik altijd namelijk. En als ze doorlekt zal die waarschijnlijk te breed zijn. Past maat 4 nog? Ik kijk niet zo nauw met die gewichten op de pakken, probeer zo lang mogelijk de kleinere maat te gebruiken, omdat elke volgende maat minder luiers bevat (wat een geldklopperij!)
adi: ik dacht ook dat het met het gewicht/grootte van je kindje te maken had. maar ik lees hier anders (meer urine opname)
http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/207097-verschil-tussen-de-maxi-4-luier-de-maxi-4-luier.html