hallo, ons zoontje slaap al vanaf het begin in de puckababy piep, maar daar word hij nu een beetje te groot voor dus nu hebben we de puckababy mini in gebruik deze is nog net iets te groot heb ik het idee. overdag zijn we al een beetje aan het afbouwen en ook s'avonds om 19:00 gaat hij zonder de puckababy naar bed en slaap dan ook goed. we hebben het snachts ook wel eens zonder geprobeerd maar dan word hij rond 03:00 wakker en gaat dan eigenlijk niet meer slapen. nu heb ik heb vanacht dus wel in de puckababy gedaan maar werd weer om 03:00 wakker geef hem dan maar een speen maar dan kan ik er dus constant uit. hij begint nu ook een beetje te duimen dus dacht doe ik 1 hand eruit zodat ie kan duimen maar hij bleef maar jammeren honger is het niet echt want zodra ik hem s'ochtends fles geef drinkt ie maar 100 cc op van de 180 cc. als we hem in de te kleine puckababy leggen slaapt ie snachts wel goed. wat zou ik hier aan kunnnen doen? ons zoontje is 11 weken oud en 5,5 kilo ik bied hem 5 flessen van 180 cc aan maar deze drinkt hij niet op hij drinkt er 2 van helemaal op. de rest is 150 cc. hij doet er 15 min en krijgt friso met nutriton.
Hoi hoi, Is de puckababy echt te klein, of staat het zo in de beschrijving?? Het is lastig. Hij moet hier even doorheen. Vind je het wel prima dat hij gaat duimen? Of heb je liever de speen? Als je liever de speen hebt, dan is het jammer genoeg zo dat je er dan steeds naar toe moet. Hoe ligt hij in de puckababy? Met een pyama aan of zonder? Misschien te warm? Misschien is hij er snel doorheen, en gaat steeds meer zijn duim pakken, en dan zou het zonder puckababy ook wel eens een stuk makkelijker kunnen gaan. Ik wens je veel succes... Groetjes Adrienne
de puckababy kan nog wel hoor maar duurt niet lang meer. ik vind het ook prima dat hij gaat duimen geen problemen mee. we hebben s'nachts ook wel zonder puckababy geprobeerd maar dan is ie om 03:00 wakker en gaat niet meer slapen loopt dan een beetje te zeuren. of zou dit honger kunnen zijn? ik laat hem gewoon s'nachts nog even in de puckababy en ga het overdag eerst even afbouwen. vanochtend ook zonder naar bed gedaan heeft toen 2 uur geslapen. zal het morgenochtend nog eens proberen. heb het smiddags ook gerpobeerd maar toen alweer na een uur wakker heb hem toen weer in de zak gedaan en ging weer verder slapen.