Met baby 10,5 maand op vakantie AI

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JFelice, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Hi dames,

Wij gaan naar een super luxe AI resort op vakantie. Nu vraag ik me af hoe jullie dat deden met beebs. Ze is 10,5 maand, maar meeeega actief. Klimt overal op, loopt overal langs en is zeeeeer snel. Ze is dol op zwemmen en zand, dus ze gaat zich zeker vermaken. Maar vraag me meer het volgende af: waar laten jullie baby op spelen/liggen. Gaat de kinderwagen mee naar strand/zwembad? Of zit/ligt/slaapt je kindje op zon lounger? Namen jullie een pop up tentje mee? En/of iets voor op de stenen naast t zwembad?

Thanks!!!

2. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Niemand?!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.818
    5.953
    113
    Vrouw
    Hier was jongste dochter bijna 10 maanden, toen we een weekje Turkije AI hebben gedaan.
    De buggy ging mee. Een grote dikke handdoek, waar ze op zat op het strand.
    Zelfde typje hier toen, behoorlijk ondernemend, lopen langs de bedjes, overal op klimmen, en al wat stapjes zelf.
    Ik heb verder eigenlijk niets mee genomen, behalve wat speelgoed.
    Toegegeven, het is een intensieve periode. Je moet er continu bij blijven.
    Ik was toen zwanger van nr 3 dus vriend mocht het meeste werk doen :D

Slapen op het strand daar wou mevrouwtje niets van weten..

4. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    2 maanden geleden zijn wij ook met dochter op vakantie geweest die toen 11 maanden was. Wat hier een enorm succes was was een klein opblaasbaar zwembadje. Die namen wij mee als we naar het zwembad gingen en voor op het balkon. Ze heeft heel wat uren in dat zwembadje doorgebracht, vond ze echt zeer leuk! Ook hadden we nog een opblaasbaar kleed van Nijntje, echter kroop mijn dochter op dat moment al dus lang bleef ze er niet op zitten. Wat betreft bescherming, hebben ze parasols bij het zwembad/ strand? Dit vind ik wel echt een must, anders wellicht idd een pop-up tentje meenemen, zodat ze wel beschermd uit de zon zit.
    Kinderwagen ging mee naar het zwembad en strand (al gingen we meer naar het zwembad). Voor de slaapjes ging ik terug naar het appartement, lag ik zelf op een stretcher op het balkon en dochter op bed, kwam goed uit qua zon op het heetst van de dag, toen lag ze toch op bed. Met dagjes uit of wandelingen sliep ze wel gewoon in de kinderwagen.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vorig jaar was onze dochtend bijna 9 maanden. Ze zat veel in de buggy. Ook op het strand. Zand was daar erg heet. Zoon as toen net twee en die speelde wel op de handdoek. Ik vond het keihard werken. Je moet ze continu in het oog houden en achter ze aan hobbelen. Rustig liggen en genieten is er niet bij.
    Dit jaar zal de jongste 5/6 maanden zijn, als we gaan dus dan met 3 kleintjes. Maar dit keer geen strand vakantie dus er gaat voornamelijk gelopen worden en van alles bekijken. Oudste lopen, middelste buggy en jongste draagdoek.

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn in juni op vakantie geweest naar een Ultra All Inclusive resort in Turkije. Onze dochter was toen 10 maanden... We hebben haar zoveel mogelijk mee laten eten, alleen met het diner kreeg ze een Olvarit potje. Wij lagen niet aan het zwembad maar op het gras om het zwembad heen. Dl zat dan op een handdoek met haar zwembadje en speelgoed in de schaduw van een palmboom, wij ernaast op onze bedjes in de zon. Du buggy ging overal mee naar toe, resort was zo groot dat dragen geen optie was. Zodra ze moe werd sliep ze in de buggy met een dooky ervoor. Dat ging makkelijker dan gedacht, zo'n vakantie is behoorlijk intensief voor die kleintjes

7. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Dank voor de reacties dames. Wij zitten ook ultra AI en zitten in een luxe resort meteen aan het strand. We hebben een Lake House; een kamer met terras/balkon direct aan een privé Zwembad voor enkele kamers. Dat is dus ideaal! We hebben onze eigen stoelen en parasol met kamernummer bij dat zwembad dus altijd onze eigen plek. Een klein opblaasbarbbadje meenemen is misschien wel een heel goed idee! Hoe deden jullie daar water in dan? Wilden idd de buggy sws meenemen naar het zwembad. Het strand vind ik minder want we hebben een dure Bugaboo. Wel heeft t hotel buggies gratis te leen. Dus dat is miss optie voor nr het strand. Gingen jullie savonds wel naar t entertainment en sliep baby san gewoon ib de wagen?

En hoe deden jullie t met baby wassen? Ze wil altijd water drinken onder de douche of in bad. Maar das mer dat Turkse water niet zo gezond..0

8. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 LindsayS, 4 aug 2015
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
    Oh dat is idd ideaal zo'n kamertje! Slapen zou dan eventueel ook kunnen op de kamer, babyfoon mee... Dat opblaasbadje hebben we daar in het hotel gekocht, gewoon vullen bij een douche naast het zwembad. Badje was echt klein, zo'n 75cm doorsneede (?) dus dat ging prima. Volgens mij verkoopt prenatal ook badjes van dat formaat. Wij hadden een goedkope paraplubuggy meegenomen dat was voldoende. Onze Stokke kinderwagen was echt niet nodig, die is dan echt te groot/zwaar/onhandig. Wij hebben ook niet op het strand gezeten hoor, alleen op het gras langs het zwembad. Wij hadden een bad met douche... Als ik ging douchen dan zette ik dl bij mij in het bad. Gaf haar wat speelgoed en dan kon ik haar gemakkelijk wassen. Vervolgens haar mijn man haar eruit om haar af te drogen en aan te kleden. Na het diner gingen wij nog even op het terras zitten of idd naar het entertainment, maar wel afhankelijk van hoe moe ze was. We hebben het één keer laat kunnen maken want toen sliep ze in de buggy. Zo'n drie keer hield ze het vol tot 22:00 en ging ze dus gewoon mee naar de shows ;) En de rest van de dagen gingen wij ook op tijd naar bed. Voor die kleintjes is het vermoeiend maar voor ouders ook hoor!

Deel Deze Pagina