Mijn dochtertje vond het heerlijk, aan het eind van de kraamweek inderdaad hebben wij het geprobeerd. Maar wat wij deden is of Papa of Mama onder de douche met de kleine, en 1 iemand op de wacht zodat die haar kon afdrogen na het douchen.. (en foto's maken tijdens! Super leuk ook) Want als je met z'n drietjes in de douche staat word het zo moeilijk aangezien de kleine zo snel mogelijk afgedroogd moet worden en aangekleed... Maar het is een aanrader, ons meisje keek steeds recht in de straal met gesloten oogjes, ze genoot er echt van!
Ik denk dat mijn man is gaan douchen met Sasha toen ze 3 dagen oud was ofzoiets. Ook met dr navelstompje. En heerlijk dat ze het vond! Tegenwoordig gaat ze altijd mee douchen! Dan ga ik mezelf eerst wassen, dan geeft mijn man Sasha aan, dan springt hij er ook onder, douchen we nog even samen. Ik droog me af en kleed me aan en pak sasha onder de douche vandaan en dan gaat mijn man zichzelf wassen. Ik vind het trouwens een topidee van die hydrofiel! Helemaal geweldig!
wij hebben ook al met zijn 3tjes gedouchd. was ook erg leuk. vriend en ik douchen ook geregeld samen, dus met zijn 3en was goed te doen. dan gewoon degene die er eerst van onder gaat droogt haar af
Mijn zoontje ging ook al snel mee onder de douch ons putje loop nie goed weg dus blijft een laagje ligggen ik ga zitten en leg zijn hoofdje dan op me binnekant van me voeten en hij kan zo lekker spartelen en ik hem goed wassen met 2 handen en hij kan niet vallen. Super en hij vind geweldig
Ik durf het nog niet, mijn zoontje is zo bewegelijk als wat. Misschien dat ik het dit weekend probeer
Het lijkt mij ook erg makkelijk om alleen met Linde onder de douche te kunnen, maar het uit en aankleden, afdrogen etc zie ik nog wel zitten, maar hoe wassen jullie je kindje in je eentje? ik heb geloof ik geen hand meer vrij om ook nog even goed alle plooitjes langs te gaan....hmmm
leah is niet superbewegelijk. (en we hebben een kastje in de badkamer waar we op aankleden en verschonen enz) dus ik hou haar met een hand vast en de andere wassen. het is even wennen en er handigheid in krijgen. maar dat gaat best goed (ik hou haar vast op mijn arm. niet op schoot of liggend)
@ Marijke84; Bij ons is dat niet zo'n gedoe omdat wij een groot bad hebben, 1 van ons of wij beide kunnen met de kleine in bad. Zo'n klein badje vind ik onhandig.
ik heb me ook wel eens laten vertellen dat ze fohnen ook wel lekker vinden die warme lucht eventjes Niet te dichtbij he , maar dat lijkt me logisch. gr jacque
hier ook al de eerste week volgens mij dag 4 of 5. en nu 1 keer per week hij vind dat echt heerlijk.hij draait nu ook echt zijn hooftje onder de straal om het water op te vangen met zijn mondje