Vraagje: Hoe is de ontlasting van jullie baby's? Lisanne heeft ca. 1 poepluier per dag, soms 2. De kleur is groen. Ze krijgt Friso Hypo-allergeen. Saskia
Is helemaal normaal hoor . Hier ook altijd Friso HA gehad en ook groen en ook meestal 1x (soms 2x) per dag. Dit is pas anders geworden na 4,5 maand toen ik een fles met rijstebloem ging geven, toen was het soms 1x in de 2 dagen. Nu krijgt ie ook fruit en groentehapje dus er is geen pijl meer op te trekken, soms 2x per dag, soms 3 dagen niet . Maar goed, de eerste maanden dus zoals jij beschrijft
ok. Gister om ±13.00 uur heeft ze voor het laatst een poepluier gehad. Maar heb niet het idee dat ze last heeft van een verstopping ofzo. Ze slaapt vandaag wel veel. Tussen de slaapjes door, tijdens de voedingen is ze ook erg helder en vrolijk
hier een grote poeper! hahaha.. drie, soms vier keer per dag. Het is meestal geel en dun/zacht.. We willen gaan beginnen met rijstebloem, hopen dat het ook voor de ontlasting helpt..
1 poepluier per dag, geel, vanmorgen een beetje groenig. Is toch niet te weinig? Hij krijgt fv nutrilon standaard 1.
Hier de eerste weken wel 5 of 6 poepluiers per dag! (nutrilon hypo-allergeen). Nu meng ik de voeding met andere (met johannesbroodpitmeel, omdat ze veel spuugt en last van krampjes heeft) en merk sinds een paar dagen dat ze nog maar 1 of 2 poepluiers per dag heeft. Het is dan wel meteen een heleboel en het is geelgroenig. Mijn vriend noemt het mosterd met kruidenboter
Hypo-Allergene voeding mag je toch niet met andere (gewone) voeding mengen? Want dan heb je niets meer aan het hypo-allergene effect. De voeding tegen spugen is namelijk gewone koemelk-voeding. Je kan wel alleen Nutriton toevoegen tegen spugen, want dat is puur en alleen johannisbroodpitmeel en is volgens het CB hypo-allergeen. Maar dan nog even een andere vraag: Als de ontlasting bij een normale voeding gewoon geel is, maar er zitten groene stukjes in dan kan dit te maken hebben met een koemelkallergie. Zijn er anderen die dit herkennen en waarbij later dus bleek, dat hun kindje een koemelkallergie had? Ben hier even benieuwd naar. Frieda