baby mee voor op de fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door edelweiss, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    klein autootje aanschaffen misschien?

nu zijn mijn kids al groter, dus het word makkelijker (alhoewel, hoe makkelijker word het niet echt met een pdd-nos kindje).
    maar ik herken het probleem met huilen tot overgevens aan toe, en niet in de wandelwagen willen, maar jammer dan, dan maar overgeven, ik ben nog steeds de baas en niet de kinderen. op een gegeven moment schikken ze zich echt wel hoor.

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    baby in maxi-cosi mee op de fiets, dat zou ik nooit doen trouwens, goh je zou vallen zeg.
    ik heb een bakfiets gekocht toen de jongste nog baby was, maxi cosi op de vloer, andere bankje konden nog 2 kids zitten. ideaal...

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

We hebben de tweede auto eruit gedaan omdat hij toch alleen maar stil stond. En om een auto aan teschaffen voor maximaal 3 dagen in de week 16 km is mij een beetje te gek.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ga eens kijken voor een fietskar en een tuin afdak voor voor in de tuin.als het een meter hoog mag zijn kan een kar er makkelijk onder

5. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Zo'n houten ombouw (voor kliko's) in de voortuin en daar de fietskar onder een zijltje inzetten? Zeurende buren zijn niet leuk, maar kom op hè!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het is de baby mee. Ideaal ding om een baby in te vervoeren. Mijn kinderen vonden het heerlijk ;). Eventueel fietskar ook een optie

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Fietskar is makkelijk af te koppelen fn in te klappen. De mijne tenminste en neemt weinig ruimte in beslag.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

2 van die oude lekbakken :)die echt niets anders doen als daarbuiten kijken. Als de kinderen buitenspelen en de bal komt op 3 meter van hun tuin. Stijgen ze op.

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja dat is een goed punt.
    wij hebben zelfs 3 autoś (ja wat een luxe;) )
    een daarvan is een oldtimer en die komt alleen op zondagen en met meetings van stal en op toertochtjes.
    mijn man is de auto iedere dag nodig voor zijn werk, en dan hebben we nog een klein twingootje, die staat meer stil dan dat ie rijd, ik gebruik hem niet heel veel. maar wegdoen is net geen optie, als ik ergens met de kids heen moet, ben ik hem toch nodig.
    maar tis soms echt te gek dat ie er staat, in de zin van overbodig bedoel ik dan. gelukkig ist een goedkoop autootje.

Deel Deze Pagina