Ik moet nog een tekst doorgeven aan de drukkerij voor op het geboortekaartje, ik wil geen gedichtjes oid erop, maar wat dan? Wat hadden jullie erop staan?
Gevoelens kun je niet verwoorden, zodra je je kindje in handen houdt. Je kunt slechts blij en dankbaar zijn, dat zoiets moois je wordt toevertrouwd.
wij hadden het volgende: samen een kindje het lijkt zo normaal, dit kindje van ons samen voor ons heel speciaal. Maar ja is wel soort van gedichtje en dat wil je niet..dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord haha... succes met het bedenken van een goede en passende tekst
yoepie ons zusje is geboren COOL! MAAR WAT IS ZE NOG KLEIN! daarom zullen wij je grote broer en zus ER ALTIJD VOOR JE ZIJN! en dan de rest van hoe ze heet ed
ik heb er 2 opstaan. aan de linkerzijde uniek klein lief heel bijzonder ons wonder die andere weet ik zo uit mijn hoofd niet maar ik had nog meer mooie gevonden gisteren was je er nog niet maar vanaf vandaag en iedere morgen zullen wij er zijn om voor je te zorgen een droom een verlangen onze droom werd door werkelijkheid vervangen er zullen handen zijn die je dragen en armen waarin je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent ogen als diamantjes, een huidje zo zacht twee kleine handjes, een mondje dat lacht een neusje bijzonder, en haartjes van dons het is echt een wonder, dit kleintje van ons
Wij willen ook niet teveel poespas. We hebben gekozen voor 1 zinnetje: Zoveel geluk, zo klein verpakt... En dan verder: Geboren! [Naam], op [..]februari 2006, Zoon en broertje van [ onze namen en andres] Voor bezoek graag eerst even een belletje en dan als laatste [ik] en [ naam] rusten van[..] tot [..] en na [..] Kun je er wijs uit zo?
Wij hadden de tekst Twee harten, een liefde Uit liefde, een hart En dan ook nog haar volledige naam, geboortedatum en gewicht
Wij zijn ook niet zo gedichterig en bij ons stond erop Om een lang verhaal kort te maken..... Hier ben ik dan ! Groetjes Anita
Wij hebben wel een gedichtje, maar daar vroeg je niet naar. Als je dat niet wilt ehm: Geboren naam kind datum jullie namen en adres vragen of ze even willen bellen voor ze langskomen. Eventueel kan je er nog meer gegevens opzetten zoals tijdstip, lengte, gewicht etc. Je kunt ook alleen de naam erop zetten en geboren weglaten. Of Hoera we hebben een ..... en zo zijn er nog veel meer mogelijkheden ligt er een beetje aan wat je wilt. Of zoek je wel een leuke onliner?
wij hadden bij onze tweede. Jeroen kon het boeven alleen niet meer aan en heeft nu een broertje om hem bij te staan!
Wij hadden het redelijk "standaard": Wij zijn blij en gelukkig met de geboorte van onze zoon Milan Jesse Milan is geboren op .................. etc etc
Ik had: Niet helemaal gepland, maar reuze verblijd. Ben ik dolgelukkig met de geboorte van mijn kleine meid. LYNN Ze is geboren op 4 september 2006 om 21.42uur Ze weegt 2440gr Trotse mama is:
Wij hadden erop staan. Heel gelukkig zijn wij met de geboorte van ons derde kindje We hadden ook nog een klein regeltje van een liedje aan de linkerkant staan. I'm wishing on a star to follow where you are (mijn broer is vorig jaar onverwacht gestorven. Onze dochter heeft de tweede naam van mijn broer ook als tweede naam. We vonden dit wel een mooi regeltje en zo voelen we het ook)
Wij hebben dus wel twee gedichtjes erop staan, eentje aan de linkerkant van het kaartje, als verwijzing naar mijn vorig jaar allebei plotseling overleden schoonouders, die we heel erg missen: Ja hebt iets uit de hemel meegenomen, je hebt iets uit de sterren meegebracht We zien het als je ligt te slapen in je bedje midden in de nacht we hopen dat wanneer je zult gaan groeien dit stukje hemel in je blijft bestaan en dat onze twee speciale sterren daarboven je leven lang met je mee zullen gaan En aan de andere kant: Hoera, nu mag iedereen het horen ons zusje is vandaag geboren we hebben haar in haar bedje gelegd kusjes gegeven en hallo gezegd we telden haar teentjes, het zijn er wel tien kom maar snel langs, dan laten we haar zien Niet wat jij zoekt, maar dit is wat wij doen