Baby meenemen naar de tandarts?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jahoor, ik heb hem altijd gewoon meegenomen naar controles. Behandelingen niet hoor.

De tandarts hier adviseerde het ook toen ik zwanger was. Als je ze gewoon meeneemt naar elke controle, is het des te normaler als de kleine straks zelf voor controle moet.

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik neem ze altijd mee.

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik heb mijn zoontje altijd mee voor de controle afspraak, bij vullen etc niet.

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ja hoor, maar allen bij controles, dochter was 6 weken toen ze voor het eerst meeging, gilde de hele behandelkamer bij elkaar maar de tandarts vond het niet erg (die stond op het punt om voor de eerste keer opa te worden en vond het prachtig) de keren erna was het ook brullen maar de tandarts zei 'blijf maar gewoon meenemen' en op een gegeven moment begon ze het toch wel leuk te vinden (tandenborstel scoren, beestje uit het bakje dat hij speciaal voor kinderen heeft uitzoeken....)

De tweeling om praktische redenen nog niet (die zijnnu iets te veel in de 'we breken die spreekkamer wel ff af terwijl jullie bezig zijn' fase ;))

5. EYA

EYA Actief lid

19 jan 2013
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest een paar weken geleden ook naar de tandarts ivm afgebroken kies en meteen controle. Ik heb mijn dochter gewoon meegenomen in de buggy (kon ze de behandelkamer niet afbreken).
    Was helemaal geen probleem, zat zelfs te lachen terwijl er geboord werd. Vond het maar wat interessant al die geluiden.

Kapper e.d. gaat ze ook gewoon mee.

Dus gewoon meenemen, ze kunnen er maar vast aan wennen.

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Zolang je niet onder narcose moet, is er toch geen enkel probleem om je (klein) kind naar gelijk welke arts mee te nemen? Zolang ze de boel natuurlijk niet volledig afbreken ...

Die baby zou ik dus probleemloos meenemen naar de tandarts.
    Als ze wat begint te zeuren terwijl jij in de stoel ligt, is haar papa in de buurt (en omgekeerd).

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik stelde de vraag toen ook aan de tandarts omdat wij een last minute oppasprobleem hadden. De tandarts zei ook lekker meenemen dan wennen ze aan de geluiden. Ook als de eerste tandjes doorkomen mogen ze alvast spelen met de apparatuur en voor de sier in de stoel liggen.

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh neem de Kids overal mee na toe, ja ze thuis laten kan ook niet en oppas nee die heb ik maar niet zomaar.

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    onze dochter gaat bijna overal mee naar toe

10. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Ik neem hem gewoon mee. Behalve bij een langere afspraak met verdovingen en toestanden ofzo. Anders is het alleen maar goed toch als ze meegaan.

11. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Neem de kids gewoon mee.

Deel Deze Pagina