bang?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cristel1986, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hoi..

ik heb even raad of tips nodig..
    cailynn sliep altijd perfect... gewoon rond 19.30 naar bed.. legde dr dan neer hoefde er niks voor te doen en ze sliep soms keek ze nog wta tv in bed.. wij hebben tv op de slapakamer en hebben maar 1 slaapkamer dus vandaar.. ze slaapt dus bij ons..

nou sinds een week denk ik of iets minder.. wordt ze al bang als ze iemand naar boven hoort lopen en op onze deur klopt dna rent ze naar me toe en is het echt 5 min huilen... dat snap ik dan nog wel ze is een keer geschrokken toen mn man op de deur klopte.. maar nu sinds 4 dagen is het zo. dat het hoeft maar donker te worden en ze raakt helemaal in paniek. ze durft niet alleen te zijn en niet te gaan slapen... ze zit nog geen 2 meter van me af dan.. als ik dr op bed leg wordt ze helemaal hysterisch en bang.. gister trilde ze ook helemaal.. en was helemaal overstuur terwijl we het al zo doen sinds ze geboren is.. als ik dan op bed ga liggen met dr en dr handje vast hou.. haar bedje staat vlak bij mijn bed dus hoef mn hand maar uit te steken dan valt ze binnen 10 min in slaap.. ze wordt snachts ook welles huilend wakker of huilt in dr slaap.. heeft iemand een idee waar dit vandaan komt.. hebben meerdere moeders dit? wat kan ik dr aan doen.. ik vind het gewoon zo zielig en kan nik sdoen... alllen bij dr zijn zodat ze zich veilig voelt.. ik werk niet en ben 24/7 bij dr... dus ik weet niet waar dat vandaan kan komen er is verder niks raars gebeurt ...

sorry voor het lange verhaal maar als iemand raad kan geven heel erg graag

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dit hoort helaal ook weer bij de mentale ontwikkeling van een kind. Het is gelukkig maar een periode die overgaat. Maar zielig is het wel he!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh nou hopeijk gaat het snel over niet voor mezelf mar voro cailynn want vidn het echt zielig ze is laatst wel erg bang geworden van een opeslaande deur maarja dat was gewoon overdag

Deel Deze Pagina