Stink scheetjes....hoe komt hij er vanaf?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by QMerelQ, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Mijn zoontje van 3 mnd krijgt borstvoeding en laat al weken mega vieze windjes....
    Hij krijgt Infacol tegen buikkrampjes en vastzittende lucht, maar echt krampjes heeft hij nooit gehad volgens mij.
    CB zei dat ik er maar gewoon mee door moest gaan, omdat het geen kwaad kan. En wie zegt me dat hij geen krampjes heeft juist door het geven van die Infacol....
    Hij heeft verder nooit buikpijn en lacht de hele dag. Maar na zo'n scheetje vergaat je het lachen voor een paar seconden!
    Wie herkent dit en wat zou het zijn?
    xxx

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Maar als hij nooit krampjes heeft waarom geef je dan Infacol? Of ben je dit gaan geven omdat hij daarvoor wel last van krampjes had?

Want anders kan je misschien proberen om te stoppen met Infacol?

Geef je dit in overleg met de huisarts oid?

En tjha als dat niet helpt...knijper op je neus? ;)

3. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    anders moet je even venkelthee ofzo drinken?

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Tja, Hij had een keer last van zijn buikje en toen ben ik het gaan geven. Is vrij verkrijgbaar en onschadelijk, en het CB dacht dat hij juist daardoor geen krampjes (meer) had. We hebben het ook een paar keer niet gebruikt een paar dagen, maar om de een of andere reden hebben we het weer gegeven. Of hij toen juist onrustiger was of extra huilde.....ik weet het niet zo goed meer.
    En venkelthee schijnt ook niet goed te zijn heb ik gehoord.....

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Hier ook bv, nooit krampjes gehad maar STINKEN!
    Nu stukken minder omdat ze bijvoeding krijgt.

Tja, even niet ademen is mijn advies ;) Verder lekker stoppen met dat spul als het niet nodig is

6. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Dan zou ik inderdaad stoppen met dat spul en kijken hoe het dan gaat.

Als hij geen last heeft zou ik ook geen "raar" spul is zijn lijfje stoppen ;)
    (maar goed ik ben zoiezo niet zo happig op al die middeltjes die er tegen woordig voor van alles en nog wat zijn)

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja als dat je enige "probleem" op deze aardbodem is dan zou ik me er maar niet te druk over maken, ik zou er niet zo mee zitten, ik zit hier vaak met twee stinkers (honden) die onder de tafel liggen te stinken, ach ik ruik het geeneens meer zo, valt hier echt onder de categorie "lekker belangrijk" zolang hij er verder geen last vbij heeft..

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hihihi, lekker laten stinken hoor. Wees maar blij dat hij geen krampen heeft, want dat is heeeeel zielig. :cry:

9. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

Jan 7, 2008
    186
    0
    0
    Dat stinken is bekend hoor. Ik geef ook bv en soms was het niet te harden. Tijdens het voeden liet ze dan windjes. Ik maakte me daar zorgen over. Ik wist niet dat baby's zullen harde windjes konden laten die zo stinken.

Nu is het een stuk minder. Dus nog even doorbijten en een knijper of je neus :)

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik geef mijn zoontje ook Infacol (hij heeft dus wel vreselijk last van krampjes), en hij laat ook vreselijke stinkwinden. Meestal hoor je ze niet, maar je ruikt ze des te beter...van die sluipschutters...haha :)

Maar ik ben eigenlijk alleen maar blij als ik het ruik...dat betekent dat hij weer wat lucht kwijt is, en dat scheelt weer een huilbui ;)

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Dean heeft de eerste weken ook infacol gehad, maar daar kreeg hij juist krampen van! We hebben ook op internet gekeken naar de bijwerkingen van het middel wat in de infacol zit en dat kunnen o.a. buikkrampen zijn. Dus ik vind het geen gekke gedachte hoor!

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat raar om zo snel (na n keer buikpijn) Infacol te gaan geven...veel kindjes hebben toch in het begin wat buikpijn? Als t verder geen echte krampjes oid zijn, zou ik niet zo snel iets geven.

13. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha en het is tegen buikkkrampen?! dat snap ik niet, en ik zou dus ook stoppen dan, als hij geen last heeft.
    Ik ben ook niet van de pilletjes drankjes enz... gebruik zelf dus ook niks

Share This Page