Wat is dit ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ,

Ik zit een beetje met me handen in me haar. Mijn zoontje is bijna 8 maanden oud. Hij heeft sinds kort dat als ik hem in bed leg en ik hem al een kusje op zijn hoofd wil geven begint ie al een beetje met huilen. Zodra ik al wat verder van zijn bedje loop gaat ie harder huilen en zodra ik zijn kamer uit ben begint ie echt te brullen en te schreeuwen. Hij gaat ook 1x in de week naar een medisch kinderdagverblijf en 1x in de week naar een tante van zijn vader. Hier doet ie dit helemaal niet. Het is alleen echt thuis bij mij dat ie het doet. Iemand enig idee wat dit is ? Mij uitproberen of verlatingsangst ofso ?

2. Veera

Veera Niet meer actief

Verlatingsangst inderdaad of hij is misschien niet moe genoeg ;) gebeurt hier ook hoor tenzij ze echt moe is

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij geeft wel zijn moeheids signalen aan

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hebben we hier rond die leeftijd ook gehad. Bij oma en de gastouder ging het meestal gewoon goed, thuis wel elk slaapje weer drama.
    Ik heb er toen voor gekozen om hem bij me te nemen in z'n eigen donkere kamertje en hem in slaap te wiegen. Ging lekker met hem op de schommelstoel zitten en meestal sliep hij wel binnen 15min. Als ik zeker wist dat hij lekker sliep legde ik hem over in z'n bedje.
    Hij sliep toen 2x per dag en had dat toen echt nog wel nodig. Een paar maanden later was het weer gedoe, zo rond de 10/11 maanden en toen was dus inderdaad niet moe genoeg meer en zijn we over gegaan naar 1 slaapje.

5. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier bleef ie maar door huilen en is weer vrolijk aan het spelen van de week zat ie ineens ook al op 1 slaapje. Iemand ervaring dat ze zo jong al op 1 slaapje zitten ?

6. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Was hier een paar weken geleden ook, en nu is het opeens over. Was net rond de tijd dat ze een beetje eenkennig begon te worden, dus denk een beetje verlatingsangst.

7. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Hier ook al vanaf 8 maanden 1 slaapje en soms nog 2.

8. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang heeft dit ongeveer geduurd ? Hij geeft ook aan wel moe te zijn maar hij blijft maar huilen als ik bij hem weg loop.

9. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Ik denk een week of 2/3.

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mijn oudste heeft dit ook heel sterkt gehad (en nog hangt ze erg aan me). bij haar werkte het als ik iedere keer terug kwam. dus keer op keer welterusten zeggen, de kamer uitlopen en als ze dan begon te huilen weer terug gaan. de eerste paar keren direct en dan steeds iets langer ertussen laten zitten. (bij overstuur gelijk gaan) bij me nemen werkte ook wel maar dan werd ze weer wakker als ik haar in bed legde en kon ik weer opnieuw beginnen. heeft hier helaas wel een poos geduurd. `savonds trouwens niet gelukkig.
    heel veel succes het gaat ooit over. (lekkere dooddoener, maar wel waar)

Deel Deze Pagina