De prinses op de erwt

Discussion in 'De lounge' started by senseemillia, Jun 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dag allemaal,

Ik kom net uit de stad vandaan. Op aanraden van een vriendin even langs De prinses op de erwt hier in Utrecht geweest. Het zit aan het einde (of begin hoe je het net wil zien..) van de Oudegracht.
    Zo zeg wat hebben ze daar leuke spulletjes!!!! Een helemaal geweldige commode gezien beetje barok modelletje.
    Jammer alleen dat de prijzen mij wat tegenvallen 899 eutjes voor een commode vind ik wat teveel van het goede...

Hebben jullie misschien tips van leuke aparte kindermeubel winkeltjes waar de meubels wat meer in barok stijl zijn?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten Senseemillia

2. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Als je wat goedkoper wilt in barok stijl zou ik marktplaats en speurders proberen.... Ik denk dat het in de winkel niet echt te betalen is! Ook leuk om wat tweedehands op te kopen en zelf op te knappen! Vooral met dit weer, lekker buiten schuren, plamuren, schilderen....

Maar goed, je moet er wel van houden! Ik denk dat ik het wel weet als ik ooit zwanger mag worden! Bij mij geen nieuwe meubels!

Marian

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee Marian,
    Ik had al bij speurders gekeken. Ze hebben wel mooie buik kasten in barok stijl maar een commode ben ik nog niet tegengekomen.
    We hebben al eerder twee buikkasten geschuurd en gebeitst en die zijn helemaal geweldig geworden. Zou het zo weer doen alleen de maat van de kast moet natuurlijk wel zo zijn dat de baby er straks op verschoond kan worden.. Ik ga nog geven verder speuren..

4. Niet meer actief

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow die is helemaal te gek! Echt super dank je voor de tip. Leiden is hier niet te ver vandaan!

6. Niet meer actief

graag gedaan;)

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Bij de Xenos hebben ze ook leuke barokmeubels. Je moet er zelf wel wat aan veranderen als je t wilt gebruiken voor de babykamer. Veel succes

Share This Page