Wie weet waar ik een banner/ticker kan vinden, voor in mijn handtekening, die de leeftijd van mijn kind in maanden weergeeft? En dus niet zegt "Je kind is 1 jaar en 2 maanden oud", maar in plaats daarvan zegt "Je kind is 14 maanden oud". Want kom op, wie zegt nou dat zijn kind 1 jaar en 2 maanden oud is? Nee toch, je zegt toch dan dat je kind gewoon 14 maanden oud is? Dus, iemand tips? Oh, en het liefst eentje waar ook een foto/plaatje naast gezet kan worden. Alvast dank!
geen tips, maar ik vind het net verwarrend als mensen over maanden praten als ze de 1 jaar voorbij zijn. net als dat ik eens ze 3 maanden zijn ook geen week telling meer gebruik, zit ik toch steeds om te rekenen... haha zal gewoonte zijn
Geen idee. Maar ik ben gestopt in maanden te tellen op jaar. Ik vind het net heel vervelend als mensen spreken over '17 maanden'. Moet ik altijd omrekenen.
Ik zou na het jaar ook geen maanden meer gebruiken. Zo omslachtig.. Iemand vroeg laatst hoeveel weken mijn zoontje van 8,5 maand is. Uhhhh weet ik veel haha
Moet ook altijd lachen om van die moeders die zeggen; "ja mijn mannetje/prinsje is 68 weken oud." Gaaaaaast, zeg gewoon mijn kind is ruim 1. Ik ben gestopt met weken nadat ze 1 maand waren. En gestopt met maanden nadat ze 1 jaar waren.
Ik zeg eigenlijk ook nooit meer in maanden. ik moet echt rekenen dan. mijn kind is 1.5 (mijn vriend zegt al een paar maanden 1.5 haha). Ik vind bv 22 maanden echt zo verwarrend. tegen die tijd zeg ik wel bijna 2. aantal weken heb ik tot 3 maanden volgehouden. maanden tot ze 1 werd.
Haha, grappig dat iedereen het zo anders doet! In mijn omgeving gebruikt iedereen nog maanden totdat ze 1,5 jaar oud zijn. Vanaf dan wordt het inderdaad "anderhalf jaar oud, ruim anderhalf jaar oud, bijna 2 jaar oud, 2 jaar oud". Misschien dat ik het daarom zo verwarrend vind nu. Hier overigens weken gebruikt totdat ze de 12 weken voorbij was, dus inderdaad ook vanaf 3 maanden gewoon overgeschakeld op maanden. Maar dan wel "3 maanden, 3.5 maand, 4 maanden, 4.5 maand, etc". Pas toen ze 1 jaar was lieten we de halve maanden weg.