Wie veegt me bij elkaar? :S

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kleintje88, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja zo'n gevoel heb ik op dit moment! Een hoopje ellende dat opgeveegd moet worden pfffff
    Moe, moe, moe moe moe moe moe!
    Vorige week heb ik 2,5 dag in het ziekenhuis gelegen aan het infuus omdat ik aan het uitdrogen was t.g.v overmatig braken, toen was ik eigenlijk al erg moe maar het lijkt nu steeds erger te worden....
    Mensen zeggen wel "ach het hoort erbij" maar toch zeker niet zo erg dat ik gewoon bijna niks meer kan doen? Dat ik na de hond uitgelaten te hebben gewoon 1,5 uur als een doodvogeltje op de bank lig?
    Dat zelfs achter de computer zitten me zwaar valt? En dat ik gewoon echt bij alles wat ik heb gedaan daarna weer een stuk moet inleveren en dus op de bank moet slapen...

Vanmorgen kwam ik b.v uit bed (met moeite) heb wat gegeten ben buiten op de tuinstoel gaan zitten en heb daar weer 2 uur gelegen / geslapen...
    Daarna hond uitgelaten, even hier gekeken en gewoon weer 1 - 1,5 uur geslapen....

Dit is toch niet normaal? Gaat dit nog over? En is er wat aan te doen?

Vrijdag moet ik weer naar de gynaceoloog en daar zal ik het ook wel even voorleggen. Ook ga ik deze week niet werken (al wil mijn werkgever dat ik haar morgen op bel om te overleggen of ik dinsdag en woensdag misschien wat kan werken, nou mooi niet als ik me zo voel!) en doe ik rustig aan met af en toe wat beweging (hond uit laten)
    Maar is dit nu normaal? Is dit het nu het zwanger zijn? :(

2. puck24

puck24 Niet meer actief

Kan best hoor meid ik heb exact hetzelfde. Ik hobbel door omdat ik een dreumes rond heb lopen maar kan de hele dag wel slapen. Ben kapot. S'avonds om 20 uur slaap ik ook echt!
    Sterkte.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja meid het kan heel goed dat het bij jouw zwangerschap hoort... iedereen heeft andere kwalen ... sterkte meid

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het kan inderdaad wel erbij horen. Zeker de eerste 10 a 12 weken, werkt je lichaam keihard.
    Daarna voelen de meeste zich een stuk beter weer. Het 2e tremester staat eigenlijk bekend als het deel waarin de meeste vrouwen zich het beste voelen.
    sterkte!

5. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Ik ben ook echt MOE de hele dag. Ga elke middag 2 tot 3 uurtjes slapen. Morgen moet ik weer werken, ben benieuwd of ik het volhou. Vorige week 2 dagen ziek thuis geweest, veel overgeven en gigantisch moe.... Elke ochtend overgeven vreet ook erg veel energie hoor...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat het redelijk normaal is.... zeker met je misselijkheid/braken/uitdroging van vorige week is je lichaam nog hard aan het herstellen. En sowieso hoort vermoeidheid er vaak echt bij.

Ik ben ook erg moe en 's ochtends erg misselijk, helaas ben ik vrij onmisbaar door vakantieperiode op mijn werk en thuis is Eva er natuurlijk.... alleen in het weekend slaap ik overdag even bij en 's avonds lig ik meestal op tijd op bed. Maar ik moet zeggen, ik begin er nu een beetje aan te wennen. En het huishouden enzo komt wel weer als ik me wat beter voel. Nu doe ik wel koken, de was, de caviakooi en dat is het eigenlijk wel ;).

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Komt op mij ook "normaal" over. Ik heb het de eerste weken ook heel erg gehad, leek wel of ik een beer was die zn winterslaap mis liep;). Het is heel lastig, maar als het goed is gaat het vanzelf over. Hoop dat je je snel beter voelt

8. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    pen dan maar mee op het hyperemesis draadje! Als je al in het ziekenhuis hebt gelegen....dat is helemaal NIET normaal!
    Heb zelf ook 3x hyperemesis gehad en dat mensen zeggen dat braken en misselijk zijn erbij hoort dat is dan niet leuk want naast dat doe je niks anders meer namelijk.
    Ik hoop voor jou dat je je gauw weer beter voelt!!! lotgenoten zijn dus op t forum te vinden.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heel eerlijk gezegd heb ik het stukje van het ziekenhuis niet helemaal opgeslagen. In het ziekenhuis liggen met uitdrogingsverschijnselen is inderdaad niet gezond. Hopelijk kan je iets van je dokter krijgen wat helpt. Sterkte

Deel Deze Pagina