Ik ben genezen, gevaccineerd, geboosterd en heb nu een positieve zelftest, maar geen klachten. Zetten jullie wel je kinderen bij school af nu ze niet meer in quarantaine hoeven en je zelf geen klachten hebt? Uiteraard is het buiten, met veel afstand. Of houden jullie ze dan thuis? Op onze school heerst het trouwens al, ook in mijn zoon zijn klas zijn veel besmettingen. Ik test hem wel regelmatig nu.
Heb ze gewoon afgezet, heb gezegd dat ik met ophalen in de auto blijf zitten en ze dan zelf even de auto moeten opzoeken
Ik ga ook aan de overkant van de weg staan bijvoorbeeld. Zwaai even tot ze me zien en dan komen ze naar me toe. Of ze kunnen misschien met een klasgenootje welke in de buurt woont meelopen?
Tja, omdat er heel officieel staat dat je nergens heen mag. Maar ben blij dat jullie het ook gewoon zouden doen
Ik ga straks mijn zoon ook ophalen, heb vandaag een positieve test. Ga op een afstandje staan. Hij moet toch naar huis komen
Ik was dat wel van plan ja. Gisteravond beide getest, allebei negatief. Maar ik voelde me zo beroerd vanmorgen dat ik ze alsnog thuis heb gelaten. Maar goed ook, eentje is inmiddels positief nu De andere nog geen klachten en die test ik morgen nog maar een keer en dan kan ze naar school, maar die gaat zelf.
Ik zou het gewoon doen hoor. Wij laten (met klachten) ook de honden gewoon uit. Kan ze moeilijk in de huiskamer laten poepen... Buiten is de kans op besmetting nihil en daarbij kan je als mensen te dichtbij komen ook zelf een paar stappen naar achteren doen om afstand te houden. Zelf waarschuw ik ook mensen dat ik corona heb en daarom even extra afstand hou.
Nee, ga altijd fietsen en vanaf de parkeerplaats kan ik hem ook niet zien met ophalen enzo. Zou de auto dus uit moeten. Haha ja vandaag moet ik hem sowieso ook nog ophalen
Momenteel nog in mijn quarantaine periode. Vorige week dinsdag positief getest. Ik sta nu gewoon aan school voor de kinderen op te halen.
Ook mijn twijfel.. mijn man is gelukkig heel thuis deze week. Maar heeft toevallig vanmorgen een online meeting. Ik had voorgesteld de kinderen tot overkant te brengen, maar nu toch maar gevraagd of hij z'n meeting met oortjes in kan doen. Ben flink beroerd. Als mijn klachten over zijn, vang ik ze op eind van de straat van school.
Ja volgens mij moet dat veilig kunnen. Zag hier ook wel ouders die niet positief getest waren hun kinderen afzetten. Indien mogelijk de auto bij school zetten, deur open en kind zelf Hè jullie ook weer Corona in t gezin, hief ook afgelopen week. Niks aan hè ! Beterschap!!
Ja drama! En ook gewoon weer ziek. Zoon had vorige keer niks geen klachten, nu wel ziek. Hoofdpijn, overgeven, koorts. Jongste ook die klachten en ikzelf ook koorts rn verkouden. Dank je wel! Viel het bij jullie mee of niet?
Hè get wat vervelend! En vervelend dat de klachten er niet minder om zijn dit keer. Hier viel het dit keer mee. Dochter vooral 1 dag koude rillingen, buikpijn en daarna een aantal dagen verkouden. Zoontje exact dezelfde klachten als de vorige keer: Snotneus, heel veel dunne poepluiers en enorm luier uitslag. Gelukkig nu weer goed en de rest is dit keer negatief gebleven. Nogmaals beterschap! Ik zie nu pas dat mijn reactie op TS niet helemaal goed is gegaan haha. Moest zijn: Zag hier ook wel ouders die positief getest zijn bij school, met de auto hun kinderen afzetten. Kinderen zelf naar schoolplein laten lopen (mits dat veilig kan qua drukte met auto’s enz.)