Hoi, Gister lag ik op de bank en onder me borsten stak volgens mij dr kontje uit heel raar De vorm vn me buik is ook veranderd beneden leeg en boven een bult.. Kindje is ingedaald volgens mij ligt ze nu vast. Kan het ook zo zijn dat ik dr daarom minder voel bewegen? Groetjes
als ze helemaal ingedaald zijn dan voel je ze idd minder en dat kontje uitsteken gebeurd hier ook regelmatig!
klinkt zeker als de billen ken het heb hier dagelijks meerdere malen last van bij mij heb ik dan het gevoel dat de kleine met de billen naar buiten wil ontneemt bijna je lucht af en toe en je buik ziet er dan ook vreemd uit
haha, ik voel hier ook al regelmatig een kontje vlak onder mn borsten voorbij komen! Heel grappig! Het druk idd soms wel heel vervelend tegen je longen en ribben aan maar goed... Maar ja, als ze ingedaalt zijn kan het wel zijn dat je ze wat minder goed voelt bewegen....
Deze tweede ligt precies hetzelfde als broerlief. Altijd met de rug rechts, kont omhoog en dan maar met die voeten en knietjes in de weer. Die billen steken soms ook helemaal uit mijn zij! Grappig he, als je precies weet hoe ie ligt
Hier lag me dochter tijdens de zwangerschap continu met haar kontje tegen me ribben aan. KOn geen lucht meer happen
Dat had ik ook bij de 1e. En het leuke was dat toen ze eenmaal geboren was ik de vorm herkende waarin ze lag. Die puntige billen (ze was nogal dun) en beentjes opgetrokken, zo lag ze er als pasgeborene ook bij. Voelde hetzelfde als ik haar aanraakte.
hier ook 1 die altijd met zijn/haar kontje omhoog ligt, je voelt dat echt heel erg goed.Je voelt dan in 1 keer zo'n hele dikke bult opkomen!Wel heel leuk!
De kleine is hier ook volledig ingedaald (nu zo'n 1,5 wk) en ligt vast, ik voel ook regelmatig het kontje uitsteken, maar dat is al best lang, ik denk 1,5 maand. Maar met nog ca. 3,5 week te gaan hoop ik juist dat de kleine ietsie pietsie minder kan bewegen, niet normaal hoe mijn buik te keer gaat af en toe (auw).
oh geweldig was dat!! Anoeska begon dat ook te doen de laatste weken toen ze nog in mijn buik woonde. De eerste keer schrok ik. Had nog nooit een harde buik gehad en ineens voelde ik daar toch echt mijn buik hard zijn!! Dus ik duwde erop en flop weg was het. Toen ze het later weer deed, liet ik het even toe en dan zei ik hup meisje weg met die billen, duwde er even op en ze deed d'r billen weer weg. (Krijg nu wel heimwee naar die tijd hoor)