zoontje heeft hekel aan slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sila24, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hij wordt 6 uur wakker, en vevolgens d hele dag gewoon wakker, ik leg hem elke middag op bed om half 1 maar nee hij wilt niet slapen, en vervolgens is hij de hele dag chgerijnig en valt om half 6 al om van vermoeidheid , ik leg hem half 7 op bed, dan ng wilt hij niet slapen, ik ben wel een uur bezig om hem in slaap te krijgen. Als die dan eindelijk slaapt, wordt hij al om 1 uur midden in de nacht wakker en ben ik tot 4 uur snachts bezig met hem, ik ben zoo moe :)

2. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    ahh kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is.
    mijn zoontje is ook niet een echte slaper maar met een beetje moeite slaapt hij toch wel paar uurtjes in de middag en is inderdaad erg vroeg wakker in de ochtend, al gaat hij om 12 uur ´snachts naar bed :(
    wens je heel veel sterkte.

3. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Als kinderen oververmoeid zijn, lukt het ze ook niet goed om in te slapen. Hoe beter als je kindje overdag slaapt, hoe beter je kindje snachts ook slaapt.. Zeggen ze toch?
    Dus ik zou het toch proberen vol te houden qua slapen overdag..

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Arian, dat klopt. Maar hoe kom je zover.. Hier ook zon vervelende periode gehad met de oudste. Elke dag een uur aan het bedje staan zingen, over de rug strelen.. de dekens zijn er nog 'kaal' van zag ik nu bij de tweede ;) En ook s nachts steeds 1-2 keer wakker voor voeding, onrust..

Na een jaar ging het veel beter en inmiddels gaat ze graag naar bed. Het kán dus, houd dat voor ogen ;)

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,268
    1,031
    113
    Zuid-Holland

Jij bent zo moe, maar je zoontje is nog moeier! Zo moe dat hij daardoor niet meer kan slapen! Ik zou een stapje terug gaan doen en weer even helemaal strak in een stukje rust en regelmaat. En heel consequent reageren op elke x als hij niet wil slapen. Op deze leeftijd weten ze echt wel hoe ze jou bezig moeten houden:)
    En je schrijft dat hij om half zes 's avonds zo moe is maar waarom leg je hem dan zou niet gelijk op bed ipv half zeven?? Een uur later is hij echt alweer een stuk over zijn vermoeid heen.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk eigenlijk niet dat hij een hekel heeft aan slapen maar aan alleen in zn bed liggen. Hoe was het voorheen? Heeft hij altijd zo slecht geslapen? Op die leeftijd sliep mn dochter ook niet meer overdag maar wel van 19.00 uur tot 9.30 's ochtends ongeveer. 1 lange ruk dus. Tot 18 maanden sliep ze nog lekker bij mij in bed, waar we mee begonnen zijn doordat ze rond de 9 maanden zo slecht insliep en 's nachts veel wakker was en huilde tot ik bij dr was. Toen ik dr bij me in bed nam sliepen we beiden lekker door en kwam ik echt tot rust. Mocht ook wel want toen ze 11 maanden was was ik zwanger van de 2e.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja klopt, ook al slaapt hij heel af en toe smiddags een half uurtje, dan slaapt hij snachts ook gewoon goed

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hij is altijd al een lastige slaper geweest maar sindsdien hij smiddags niet meer slaapt , slaapt hij s avonds ook niet meer. Ja klopt dat hij niet alleen wilt slapen , als ik hem in mijn bed leg dan slaapt hij wel door snachts, dat doe ik nu dus ook maar dan kan ik zelf niet slapen :(

Share This Page