Hier ook een hongerlap, kwam soms boven de liter voeding uit met nutriton voor het spugen. Met 4 maanden begonnen met groente te geven. We kregen een heeel ander kind. Eindelijk tevreden !
Wij hebben ook een kindje met enorme eetlust nu nog steeds trouwens, hij laat nooit een hap staan! Toen hij nog wat kleiner was hebben we Nutriton gegeven en zijn met 4 maanden begonnen met een paar hapjes groente.
Jeee Vivian wat een grote meid heb jij! Nutriton en nutrix werken hier ook wel , en ook bijvoeden want ook wij hebben zon hongerig ventje zonder stop. Hier word een inhaalslag gemaakt dus hier is het niet zo erg. Hopelijk vind je gauw een manier om haar honger te stillen!
Succes meid! Fijn dat je een keuze hebt waar je je prettig bij voelt. Ben benieuwd hoe het uitpakt. Laat je het ons weten?
Hé Vivian, Ik moet maandag weer naar het CB, maar denk dat Stef dan toch ook wel al op de 8 kilo zit. Ben inmiddels ook gestart met wat bijvoeden, maar dat gaat er hier nog echt niet in. Hij vindt die lepel helemaal niets en de smaak volgens mij ook nog niet echt. Ben benieuwd hoe het met jou gaat. x Linda
Hey Linda! Heb net ook bij de jan mama's geschreven en ze heeft haar eerste groente hapje op en het gaat erin als pap! Ik denk dat ze er toe was. Ik heb Luna eerst met de lepel laten spelen miss dat dat helpt?
goedzo vivian , gewoon naar je eigen gevoel luisteren meid , je meisie is erg aan toe met hapjes waarom zou je niet geven dan , zielig hoor dat advies om minder te geven terwijl ze nog honger heeft ben blij dat ze lekker aan het happen is
Ja hier herkenbaar, Jens had ook niet genoeg aan de Forte. Ben ook gaan bijvoeden (iets voor de 4 maanden). Ik hoor trouwens wel vaker dat de Forte niet verzadigt in tegenstelling tot de Friso Extra, dus als het met bijvoeden niet wil misschien de Friso eens proberen ipv de Nutrilon?
Hmm wij mogen volgende week weer naar de cb-vriendinnetjes ben benieuwd of het weer lukt om enkel "ja" te zeggen (als je ronduit te horen krijgt dat je kind te weinig weegt en dat je elke week terug moet is "ja" niet het anwoord dat ik graag terug geef namelijk maar volgens de kinderarts is ze prima op gewicht dus ik denk dat dat een goed excuus is voor "nee" )
Roelie bedankt voor de tip! Wij hebben vanmorgen een groente hapje gegeven en vanavond nou we weten niet wat we meemaken! Ze komt op de gehele dag uit ( icl de fles die ze om 11 uur nog krijgt ) op 4 flessen! Totaal geen moeite voor gedaan en ze heeft haar flessen niet eens leeg gedronken Conclusie bijvoeden was hier het antwoord!
Gelukkig zeg! Eerlijk gezegd vind ik het ook logisch. En zo wordt je baby echt niet te zwaar. Ontzettend fijn dat het zo uitpakt!