Zoon P97 10 pond en 37cm hoofdomtrek, en ik maat 36 en smal gebouwd. Hij was ook nog een sterrenkijker maar is er uit gekomen. Knip en vacuum. Hij zat wel vast en moest flink gedraaid worden maar het is gelukt Laat het over je heen komen, de gyn grijpt wel in als het niet gaat passen
Hier een grote baby, inclusief groot hoofd. Hij werd dusdanig groot geschat dat ik al bij de gyn liep voor groeiecho's. Hier heb ik een geplande KS voor gekregen. De grote groei inclusief het niet kunnen indalen waren een reden voor een geplande KS. Achteraf heel blij om. Zoonlief was 5080g en 57cm bij geboorte. Geef je zorgen aan bij de VK. Maar zoals de rest al zegt: als het zorgwekkend was geweest, was je echt wel doorgestuurd meid!!
Hier ook een groot hoofd bij de geboorte maar dat had prima gepast mits hij niet overdwars zijn handje naast zijn hoofd had.. Hier dus wel totaal ruptuur daardoor opgelopen. Geen vacuum oid, wel buik expressie. 1 troost zelfs dat vond ik meevallen. Je weet niet hoe het gaat lopen en moet maar zo denken : vk heeft beste met beeb en jou voor,waar ze je sturen/helpen kunnen doen ze dat.