onze dochter wordt elke nacht wakker met steenkoude voeten. ze slaapt sinds een maand zonder slaapzak dus daar wil ik niet meer aan beginnen. ze heeft een lekkere pyama aan en ligt onder de dekens. in de nacht worstelt ze zich onder de dekens uit denk ik en kriigt dus koude voeten. heeft iemand een oplossing hiervoor? zouden er broekjes zijn met voetjes in maat 86? sokken houd ze niet aan.
Bij H&M hebben ze van die pyjama's met voeten eraan, heb ik ook gekocht voor dochterlief.... Kinderen | Baby meisjes 68-92 | H&M NL
De eerste avond vond ze het niet zo leuk, maar dat was ook maar 2 minuten.... Inmiddels klaagt ze er niet meer over! Heb trouwens nu het kouder is toch weer de slaapzak aangetrokken (overdag dunne, 's nachts dikke), want hier wil ze ook geen dekens. Alleen zo'n pyjamaatje is dan naar mijn idee toch te koud, aangezien we zelf onder een dekbed liggen...
pff lastig he die koude voeten. Ik heb toch maar weer een slaapzak uit de kast getrokken.. waarom wil je dat ze hem niet meer draagt? Tja en anders inderdaad zo'n broekje met voetjes eraan!
ik heb dus afgelopen nacht weer de slaapzak aan gedaan, zo'n lekkere dikke van de hema met mouwen. ook weer drama. ze is haar vrijheid gewend en gaat normaal heel haar bed rond. dit lukte nu niet met die slaapzak aan. dus weer heel de nacht gerommeld en gespookt. vanmiddag nog eens geprobeerd met slaapzak maar weer geen succes. dus nu in bed zonder slaapzak maar dikke sokken aan. ben benieuwd hoe dit gaat werken. (een primark hebben we hier in het zuiden helaas niet).