Ik dacht post eens wat leuks... Tot mijn grote verbazing had mijn dochter gisteravond tanden...of al eerder natuurlijk maar ik had nog niets gevoeld/gezien. zonder diarree, kapotte billen, huilen, hangerig of koorts want ze is nog altijd even vrolijk . Groetjes, de trotse mama!
Dan heeft onze dochter alle 'problemen' vast van jullie overgenomen! Die heeft al maaanden pijn, zure luiers, verhoging, veel huilen etc etc etc maar verder dan bobbels zijn we nog steeds niet gekomen. Wel erg fijn voor jullie!
mijn dochter is vandaag ineens erg ah spuden. en al paar dagen veel aan oren wvrijven en veel op vingers sabbelen... hoort dat spugn er ook bij??? weten jullie dat?? verder is ze wel vrolijk eigenlijk...
jep spugen kan er ook bij horen. mijn vriendin haar zoon spugde bij alle tanden en kiezen onze jongste krijgt nmu allerlei kiezen en hoektanden (hij doet altijd een paar tegerlijkertijd) nu open kontje er van door die vieze poep bah
Kon haar zoontje ook echt helemaal niets binnen houden???zelfs een beetje drinken komt er nl weer uit. Zielig he, zo'n open kontje!! Je voelt je haast schuldig als je de billen weer schoon moet maken.... hahahaha En idd, het stink enorm!! wat dat betreft mogen de tanden snel achter elkaar door komen.... hahahaha
bij onze dochter zijn de eerste 2 tandjes ook gekomen zonder dat ze ook maar ergens last van had. ze heeft er nu 6 en die laatste 4 waren echt gebroken nachten en giga luiers. staat op het moment zelf ff stil maar zal vast niet van lange duur zijn vrees ik
Yep was hier ook zo. Begon met 5 maand en inmiddels 8 tanden en 3 kiezen verder De 4e kies is op komst daar heeft ze wel last van. Sowieso van kiezen meer denk ik.
Eefjes derde hoektand komt nu door dus ik hoef alleen maar het woord tand te zeggen en ze valt dramatisch huilend op de grond... is het enige waar ze jengelig van wordt, voor de rest huilt ze eigenlijk alleen bij grote valpartijen (eefje immiteerd graag berggeiten..) Ik kan niet wachten tot al die stomme tanden er zijn..
de tandjes hier zijn druk bezig om zichzelf door haar tandvlees heen te duwen. Waar ik dat aan merk? Die witte bobbeltjes die ik door haar tandvlees heen zie komen, de zure zure lucht die me soms tegemoed komt uit de mega volle luiers! Kwijlen alsof de kraan openstaat en jammerend bij je liggen. Het zullen de eerste tandjes zijn, maar ze zitten ondering en liggen bij de hoeken, snijtanden....??
Hi,hi... ik zie het even voor me, je dochter die ineens naar je lacht met een prodent tandpasta lachje *bling* Bij mijn zoontje (8,5 mnd) is nog niks te zien, hij kwijlt alleen erg de laatste dagen, maar verder niks. We wachten maar rustig af. Mijn dochte kwam het eerste tandje ook pas met bijna 10 maanden, dus het kan nog even.
Nou onze meid, is al bijna een week huilerig, en kauwt heel erg op haar handen en kwijlt ontzettend veel. Slaapt onrustig. Zou dit ook te maken kunnen hebben met aankomende tandjes? Ik hoop dat het gauw over is,want zo is ze nooit. Of ze heeft ook nog eens met een sprong te maken, en dan haar verkoudheid.
Leuk hoor! hier ben ik nog steeds aan het wachten op het eerste tandje...ze word dinsdag 1 jaar....mijn zoontje was ook wel laat 11 maanden maar er mag nou toch wel een tandje gaan komen al sinds 10 maanden rode wangen vieze poep maar tandjes ho maar.....