Baby overgegeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje van bijna 9 maanden heeft net overgegeven, zo sneu..! Voor het eerst. Hij dronk aan de borst en sliep al half en toen ineens stopte hij en kwam er echt heel veel uit! Zat zelf ook onder. Moet ik nog ergens op letten? Ben zelf een beetje panisch voor overgeven dus hoop dat dit de enige keer is voor nu ;)

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Niet druk om maken hoor, het kan gebeuren en ik garandeer je dat dit niet de laatste keer zal zijn ;) ook niet dat je zelf onder zit waarschijnlijk 😅. Als hij echt vaak overgeeft moet je wel letten op symptomen van uitdroging, heeft hij nog wel plasluiers bijvoorbeeld. Maar een keertje kan geen kwaad hoor :)

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Voor nu nog niet veel aan de hand.

Bij blijven spugen moet je wel even in de gaten houden hoe het gaat. Liever vaker kleine beetjes aanbieden. Dus desnoods liever elk kwartier 1 slokje dan in een keer een halve beker.

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben benieuwd of t vannacht gewoon goed gaat en morgen ochtend bij t voeden. Neem aan dat op deze leeftijd kans op verstikkingsgevaar niet meer zo groot is mocht hij spugen tijdens z'n slaap?

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nee hoor, ik neem aan dat hij zich normaal ontwikkeld dus dan is hij voldoende ontwikkeld om zichzelf te redden. Mijn dochter heeft inmiddels heel wat af gespuugd in haar bed en is er altijd wakker van geworden. Ze vindt het zelf vreselijk namelijk en dat is het ook.

6. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Ojee! Ik weet hoe je je voelt. Hier van de week ook weer, was lekker z'n fles aan het drinken bij mij op schoot en halverwege uit het niets ineens onwijs overgeven, volgens mij kwam alles eruit wat ie net daarvoor had gedronken. Hij, ikzelf en de bank zaten onder. Hij moest er zelf even van huilen maar was het na een minuut alweer vergeten en wilde weer vrolijk verder drinken. Voor een keertje kan dat geen kwaad hoor, pas als ze niets binnenhouden. Maar leuk is het niet om te zien, en ik heb een fobie voor overgeven dus ik ben er altijd meer ondersteboven van dan hij ;)

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat heb ik ook een beetje daantjedubbel! Ben dan meteen bang dat het een buik virus oid is! Heb dat zelf eigenlijk nooit en vind zoiets eigenlijk maar eng en vreselijk..! Hij heeft gelukkig maar 1 keer gespuugd, denk dat hij gisteren teveel gegeten heeft achter elkaar.. Om 4 uur danoontje bij de oppas, om half 6 een best groot bordje met linzen puree en om 7 uur borstvoeding. Ook niet echt een lekkere combi... Hij viel al half in slaap tijdens de voeding maar ineens liet hij los en keek hij een beetje vreemd en kwam echt alles er uit! Denk dus dat ik iets meer tijd tussen de namiddag voedingen moet laten! Daarna was hij namelijk weer normaal en lachte hij zelfs toen ik m ging wassen (?!). En toen is hij gelukkig lekker gaan slapen.

Deel Deze Pagina