Even klagen hoor.. Ik ben ziek, keelontsteking, koorts en hoofdpijn. Onze dochter is ook ziek en aangezien ik gisterenmiddag hoge koorts had en echt alleen maar kon slapen is mijn zusje haar komen halen en heeft een middagje opgepast. Vandaag is ons meisje naar mijn schoonmoeder zodat ik even uit kan zieken, morgen moet mijn man ook werken dus ben ik ook alleen met onze dochter. Nu voel ik me ietsje beter en hoef niet meer heel de tijd te slapen, en voel me nu een beetje schuldig dat mijn dochter niet gewoon lekker thuis is. Aan de ene kant weet ik dat het goed is dat ik nog even een dag uit kan zieken aan de andere kant mis ik haar en had ik haar liever thuis gehad *einde klaagzang*
Beterschap! Als mama zijnde kan je niet ziek zijn he? Je meisje heeft strax veel meer aan je als je weer beter bent.. Lief dat je familie je zo goed helpt..
inderdaad lekker uitzieken hoor. Je kindje heeft er meer aan als jij straks weer beter bent. En ze heeft het waarschijnlijk prima naar zin. Je kan haar nu misschien even niet de aandacht geven die ze nodig heeft en je zusje en schoonmoeder wel. Beterschap!
Meid je niet schuldig voelen hoor, ik had het in november ook. Ik had buikgriep, kon bijna niet van de pot afkomen en het kwam van onder en boven ik was echt zooooooo ziek. Ik heb op een gegeven moment mijn schoonmoeder gebeld, die is meteen gekomen om op te passen maar het werd met mij alleen maar erger. Toen mijn man thuiskwam is in overleg met hem Kylian een nachtje gaan logeren bij Opa en Oma. Achteraf is dat heel goed geweest want s'nachts kreeg ik hoge koorts en de volgende morgen begon ik langzaam weer op te knappen. En Kylian heeft alleen maar plezier gehad met zijn logeerpartij. Groetjes Anita