De jongste van nu bijna 6mnd heeft al vanaf afgelopen donderdagochtend koorts, deze wisselt wel erg tussen 37.7 en 39.4. Zojuist was hij 38.8. Gisteren leek het in de loop van de dag de goede kant op te gaan, hij dronk netjes zijn flessen leeg en was met een paar buien wel aardig zoals we hem kennen. Maar vandaag is het weer helemaal mis, hij huilt eigenlijk heel veel, is gewoon kwaad! Maar ik kan er maar niet de vinger op leggen wat er nu aan de hand is. Ik krijg er tot nu toe ook geen enkele fles of voeding meer in, hij heeft vanaf vanmorgen nog maar 1 fles (180cc) gehad en 3/4 potje fruit...eigenlijk had hij nu al 2 flessen extra moeten hebben maar hij weigert ze pertinent...hij zet het hem gelijk op een huilen en daar blijft hij dan ook in hangen. Ik had gisteren de HA gebeld voor een afspraak maar heb deze later weer afgezegd omdat het eigenlijk alleen maar steeds beter ging gisteren. Dat was dan ook de afspraak toen ik deze gemaakt had gisterochtend met de assistente. Maar nu vandaag twijfel ik zo wat ik moet doen... Hij zou toch moeten eten/drinken
Heb de HAP maar gebeld en moet gelijk langskomen.. Fruit en vocht of wat dan ook weigert hij allemaal helaas. De luiers zijn droog of zitten vol met diarree.
En ik ben weer thuis met de kleine man Zul je altijd zien hè dat wanneer je bij de arts zit je kind op en top vrolijk is en lief lacht naar de arts Anyway...moet het nog ff aankijken, wel telkens de voedingen proberen aan te bieden. Morgen moet ik wel weer langskomen met Luca ivm aanhoudende diarree sinds donderdag.