Er zijn ook zat mensen die ook fulltime werken en alsnog op een flatje zitten van 40m2 en voor 50 euro pw boodschappen doen.. Dan valt er weinig te bezuinigen.
Wat een onzin. Ooit gehoord van kwaliteit boven kwantiteit. Ik ken genoeg moeders die idd de hele dag thuis zijn met hun kinderen maar hen voor het meerendeel voor de tv planten terwijl ze zelf urenlang per dag op hun iPad zitten te surfen. Om maar een voorbeeld te noemen. Dan kan je je kind véél beter wat minder uren zien op een dag maar er dan ook echt zijn voor het kind wanneer je met hem samen bent. Echte quality time. En het is voor de geestelijke ontwikkeling van een kind alleen maar gezond wanneer er meerdere 'caregivers' in zijn leven zijn die oprecht van hem houden. Worden ze gelukkig en zelfverzekerd van.
Ja maar Miss 'perfect' shopaholic heeft een man die met 3500 per maand thuis komt. Hij bekostigd haar koopverslaving en zelf weet ze het altijd beter. Vooral voor een ander. Want zij heeft het prima geregeld, hoeft niet te werken en zeker niet fulltime. Echt wat ben jij kortzichtig en verwend. Mijn kinderen zijn de gelukkigste kinderen en komen niets te kort. En wij werken beide! Wow wat een slechte moeder ben ik nu. En ze krijgen soms ook nog eens een glaasje prik.
Oei.. Nee maar, ik wou hier eigenlijk niet op reageren maar toch maar wel. Het raakt mij namelijk ook, ik werk als enige en mijn man zorgt voor de kleine. Dus nu zal ik geen, of een mindere, band met haar hebben? Bedankt. Ts: fijn dat je een oplossing gevonden hebt en geniet maar van de vakantie
Kan het ook moeilijk uitstaan dat degene die hier regelmatig loopt te pochen en de grootste spijkerbroekencollectie heeft van heel zp voor haar kind iemand gaat vertellen dat ze maar minder gaan werken en wat moet bezuinigen en minder luxe moet leven. Ik kan dat niet serieus nemen.
Dat denk ik dus ook. Ik geloof geen woord van al dat geld dat ze heeft, ik denk dat het allemaal wel mee valt.
En zo is het! Ik ben inmiddels ook wel klaar met Miss i think i'm perfect. Niet ieder gezin kan het zich veroorloven, dat de mama thuisblijft of partime werkt. En als je dat wel denkt, dan is je denkpatroon wel erg kortzichtig, maar dat wist ik al wel van shopaholic. Ts, doe waar je jezelf goed bij voelt, en trek je niets aan van sommige kortzichtige en gemene reacties hier. Ik vind je een hele goede moeder! Je doet je kind echt niets te kort, en ik merk uit je reacties, dat je alles goed overdenkt, en advies ten harte neemt.