Ik word niet graag uitgemaakt voor leugenaar. Veel zit in de was. Ik was maar 1x in de anderhalf / twee weken M. zijn kleding behalve als er echt vieze vlekken in zitten dan direct. Hij krijgt elke dag schone kleding aan.
OMG je maakt jezelf alleen maar belachelijk meid met die foto's. Je kunt toch wel begrijpen dat heel veel mensen ook gewoon alles besparen en doen en alsnog fulltime moeten werken? Het is niet enkel zo dat mensen beide fulltime werken zodat ze groot kunnen wonen etc.
Vind het nog wel meevallen moet ik nu zeggen. De kast hier is nog voller . (80% word gekocht door zijn shopverslaafde oma overigens) Maarre, volgens mij zijn de reacties op jou gebaseerd op het feit dat jij anderen verteld hoe ze de dingen moeten aanpakken (besparen) terwijl dat voor sommigen niet mogelijk is. En als je dan zelf veel loopt te pochen kun je zulke reacties verwachten. En niet zozeer over het feit dat je veel kleding koopt. Maar qua hoeveelheid kleding.. neu, vind het niet echt schokkend veel .
dat ik niet lieg of overdrijf. En even als reactie op umm85: Ja dat geloof ik. Alleen vraag ik me af of er dan niks is wat je kan veranderen in je uitgavenpatroon zodat je een dag minder kan gaan werken