klein vraagje over de luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik zit de laatste dagen een beetje te k*tten met de luiers. had eerst de baby dry 2 en die beviel prima. maar die werdt te klein en ben dus overgestapt op nr 3. maar ik vind deze niet goed zitten en ik vind ook dat die luier op een gegevn moment "koud" gaat aanvoelen. heb nu dus de active fit om te proberen. hij zit perfect maar dat dat koude gevoel blijf ik vinden. lijkt me niet echt fijn? ik verschoon de luier regelmatig om de drie of vier uur. s'nachts heeft ze hem zeven uur aan. wie herkent dit of heeft tips. ik hoor ze graag

2. henkie24

oh ja ze is niet meer gaan drinken ofzo. dus echt veel meer plassen doet ze niet

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik denk als ze flinke plassen hebben en dan met name na een hele nacht dat je er dan niet onderuit komt. Veel plas geeft nou eenmaal een natte luier en dus ook koud. Merk je ook dat je kindje er last van heeft?

4. henkie24

nee ze heeft er denk geen last van. merk niks aan haar. maar voor mijn gevoel lijkt het niet lekker.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dan zou ik me er niet zo druk om maken, nee zelf lijkt het mij ook niets maar ff zonder dollen het lijkt mij sowieso niets om in een plas of poepluier te zitten :) ik denk zolang je kleintje er geen last van heeft dat het prima is. Zie dat je pampers hebt en dat is toch een erg goed merk lijkt me.

6. henkie24

ja lijkt mij ook een goed merk. nou ja dan zal het wel goed zijn. en nee ik ben ook erg blij dat ik zindelijk ben hahaha. in ieder geval bedankt voor je reactie

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Graag gedaan hoor! Heb zelf nu trouwen luiers van de c1000voor mn dochtertje en die vind ik ideaal! Je kunt natuurlijk altijd een ander merk proberen wie weet merk je verschil.
    c1000 luier kwam ook als beste uit de test van ouders van nu, al zal het toch altijd per kind verschillend blijven denk ik.

Deel Deze Pagina