precies.. het is juist geweldig om dit te mogen doen (en ja niet allemaal hoor bij elk voordeel horen een paar nadelen) maar toch zou ik het niet gemist willen hebben.. een baby op bestelling zonder de lasten van een zwangerschap dat klinkt ontzettend kil en koud. KIJK als je echt niet anders kan dan vind ik het nog wat anders maar dan zou je dat nooit bewust kiezen dat is het meer omdat het gewoon niet anders kan..
Zo is er ook een bekende Amerikaanse die voor deze optie had gekozen en zo een 2 ling kreeg. Ze wilde haar lichaam niet opgeven voor kinderen en kon ook niet een paar maanden uit de film cariere maar wilde wel kinderen.
Nou ja...een soort broedmachine zeg maar.. Zelf alleen de lusten na de bevalling... Maar geen eerste keer voelen schoppen... Het kindje hoort de hartslag van de draagmoeder in plaats die van jezelf... Maar... dit is ook als je een kindje adopteert.
Tja...Zou het überhaubt waar zijn?? Maar als dat zo is: lekker zelf weten. Ik zou het niet willen (tenzij het niet anders zou kunnen.) Maar als moeder, vader en draagmoeder het prima vinden en ze het geld hebben om het te regelen, wie ben ik dan om daar iets van te zeggen? Ergens kan ik me wel voorstellen dat het voor een actrice niet 'handig' is (carrière-technisch zeg maar) om met een bolle toeter te lopen en daarna weer te moeten afvallen. Want zo is het wel, natuurlijk. Als die dames er na 3 weken niet weer piekfijn en helemaal slank bij lopen, staat dàt weer in de tabloids. Als ze een kindje zou adopteren zou iedereen het juist weer geweldig vinden.
echt bizar. Dat je een kindje adopteerd omdat het zelf niet lukt of via draagmoeder ok!of adopteren ivm recht op beter leven. maar om deze reden!!! Ik vind je dan geen goede moeder....Misschien niet netjes om te zeggen, maar denk er wel zo over!
Volgens Amerikaanse sites gaat het niet om tijdgebrek, maar om het niet willen verpesten van haar sexy lijf ivm haar carrière. Blijft kansloos uiteraard
ik geloof er eigenlijk geen bal van.. ik heb zoiets van, ze is bijna 41.. zou het daar niet gewoon liggen?
Daar dacht ik ook aan. En inderdaad, ze is al 41. Misschien lukt het gewoon niet op de normale manier. Maar ja, dat willen sensatiezoekende media niet horen natuurlijk.
Geloof er niks van. Ze heeft toch ook kanker gehad misschien kan ze geen kinderen krijgen ook in combi met leeftijd.
Op zich gaat het er niet eens om of zij het doet... Maar de mogelijkheid is er wel...en het lijkt me ook echt iets wat mensen in de toekomst misschien wel gaan doen...gewoon omdat het kan.
Wij kunnen geen kinderen krijgen, dus komt dit misschien wat raar en vreemd uit mijn mond: Ik hoop dus dat die draagmoeder niet van hun kwakkie zwanger wordt. Een draagmoeder is er voor als het nodig is en niet omdat je het makkelijk vind. Mijn excuses als ik hiermee iemand kwets, maar van mij hebben ze geen recht op een kind op die manier. :x
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij zij doet. Ze betalen het zelf, dwingen niemand en ze zal echt niet minder van het kindje houden. Lees dingen als geen band etc maar vaders dragen hun baby ook niet zelf en houden daarom niet minder van hun kind dan de moeder. Je gaat voor een kind omdat je van kinderen houdt en misschien heeft ze wel een hele persoonlijke rede om het kindje niet zelf te dragen. De slagingskans is natuurlijk ook veel kleiner na je 40 ste. Ik had mijn zwangerschappen niet willen missen en mijn lichaam is nog net zo als voor de zwangerschappen maar dit geld voor 90% van de moeders niet. Het kan bij modellen hun baan kosten en bron van inkomsten. Tja het kan nu eenmaal en wrm dan niet.