Ik heb juist een heleboel afleveringen gemist Dus ik ga maar eerst even die afleveringen ergens vandaan halen en dan even bijbenen. Dan pik ik het later wel weer op haha.
Moet er hier weer even helemaal inkomen, heb niet het idee dat ik afleveringen gemist heb maar mis nu een aantal dingen. Wie kan me helpen? Bailey is verloofd?? Arizona heeft een kunstbeen is weer volledig aan het werk? Kan me herinneren dat ze boos thuis in bed lag en voor een spoedje naar het zks moest, maar niet dat ze weer een been had.
@vrouwtje80 Bailey is idd verloofd met die Ben (dr. Warren). En Arizona had in de aflevering van gister haar eerste werkdag. Zij heeft een prothese en heeft gerevalideerd. Dat is volgens mij wel uitgebreid aan bod geweest. Vind het nog wel leuk, maar het wordt wel steeds minder. Echt heel jammer dat bijv Lexie en Mark uit de serie zijn.
Maar het word wel weer leuk hoor Er gaat iets gebeuren wat niemand verwacht ( tenminste ik had het niet verwacht haha )
Dames, waar kan ik dit terug kijken? Ik installeer me net met een kop thee en een koekje op de bank, zie ik dat hij niet opgenomen is!!