Niks ernstigs gewoon even klagen... Mijn kleine uk was vanaf week 14 echt al een stuiterbal in mijn buik. Hoe groter hij groeide, hoe minder druk hij werd. er kwam duidelijk een ritme in zijn bewegingen en ik had zo 5x per dag een buik die op en neer sprong en daar bleef het bij. 'S nachts nooit wakker gehouden of iets tot begin van deze week. Meneertje is nu 34 weken en vindt het ineens nodig om alle kanten van mijn buik nogmaals goed te bekijken. Hij blijft maar draaien, draaien en draaien... Ziet er erg grappig uit maar begin er een beetje moe van te worden. Hij klemt steeds een ader in mijn rug af waardoor ik snel duizelig en benauwd wordt. Sta ik dan te hijgen in de supermarkt... Ik en mijn vriend (slapen altijd knuffelend) worden gewoon wakker van zijn gestuiter... Hij beweegt zo heftig dat mijn vriend het in zijn zij voelt... Gelukkig ontwijkt hij mijn ribben, maar mijn maag, longen, darmen en blaas krijgen het er flink van langs. De drukte en levendigheid voelt super hoor want het is een teken dat hij het goed maakt... Maar wordt soms wel een beetje gek van die drukte en gekkigheid in mijn buik... Ach je kan wat te zeiken hebben
En even klagen mag best. Het hoeft ook niet altijd fijn te voelen als billen of voetjes in je maag terecht komen.. Sterkte de komende weken!
Hahaha, die afsluiter ook! Je kan wat te zeiken hebben... Tja, maar kan me voorstellen dat het irritant is hoor!
Ik kan het met helemaal inbeelden. Alleen het snachts wakker worden gemaakt door de kleine niet. maar verder is onze kleine meid ook echt een druktemaker. Soms idd ook zo erg dat ik er af en toe klaar mee ben maar ook wel leuk. Eigenwijs is ze ook al. op moment dat ik de bewegingen wil filmen denkt mevrouw er anders over en stopt ze ermee. Leg ik met telefoon weer weg dan begint ze weer. hihi.
Hier ook een kleine tornado die alle kanten op gaat en draait. 's Nachts om 4u het liefste haha. Ons beebje heeft nog voldoende ruimte en ik zie mijn buik nog niet letterlijk bewegen, maar mijn vriend heeft al wel eens een rechtse hoek tegen zijn slaap gehad. "Hallo baby, hoe gaat het daarbinnen? BOINK!! Oftewel: goed hoor papa, hier ben ik! Eerst voelde ik alleen schopjes, nu voel ik hem ook draaien en voelt het harder aan de kant waar hij ligt. Tot nu toe geniet ik er alleen nog van, ga dat missen na de geboorte. Maar een vriendin van me had gekneusde ribben op het laatst, dus ik hou alle opties open...
Ruilen? Hier juist andersom! Ook niet fijn. Komt gewoon dat de baby weinig ruimte heeft en zich aan het klaarmakrn is voor de laatste weken Succes en enjoy!