Ik herken je gevoel wat betreft de onzekerheid omdat je er niet meer op had gehoopt zwanger te raken (zie onderschrift). Bij mijn vorige zwangerschap leefde ik echt van afspraak naar afspraak. Achteraf totaal niet genoten van het zwanger zijn. Toen ze eenmaal geboren was besefte ik mij pas hoe zonde dat eigenlijk is. Het is zo bijzonder om zwanger te zijn. Dus probeer ook een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam en je kindje. En uiteraard gewoon bellen als je echt niet tot rust kunt komen doordat jij je zo'n zorgen maakt.
Zoo 3 kwartier aan de CTG gelegen en het zag er allemaal uit. ( ze waren blij want hebben niet zo snel zn mooie ctg met 26 weken. Daarna nog even snel eem echo gehad en wel wat bewegingen gezien dus ik kan gewoon rustig genieten van de kleine man!
Wat zal je opgelucht zijn! Heerlijk, evengoed jammer dat je hem bijna niet voelt want geeft ook zoveel zekerheid tot zover dat kan. Hopen dat je hem snel elke dag lekker voelt!
Mijn placenta lag bij mijn vorige zwangerschap ook aan de voorkant. Nu voelde ik haar evengoed vrij snel maar zeker niet elke dag en ook niet heel goed ofzo. Ik denk met 28 weken dat ik haar echt goed voelde. De schoppen zijn alleen nooit heel hard geweest, meer dof maar ik voelde het wel goed. Ik denk dus dat het nog wel komt, alleen de intensiteit is heel anders. Mijn placenta zit nu aan de achterkant en ik voel elke schop veel harder en pijnlijker. Deze voel ik juist enorm goed. Bij mijn dochter nooit gehad. Wel jammer, maar nu weet ik het verschil. En ik heb haar zeker veel meer gevoeld dan ik soms dacht.. je denkt soms was dit het nou? Maar dat is het ! Ik herken die schopjes nu. Het zijn vaak niet meer je darmen maar echt de baby, het voelt alleen wat dof.. vertrouw daar maar op! En als je twijfelt, gewoon bellen! Beter 10 x teveel dan 1 x te weinig zegt mijn vk steeds