laten we even rustig aan doen waarschijnlijk is ze nu gewoon in het zkh voor ctg etc en dan duurt meestal wel even
nou dames heb gebelt me bloeddruk was te hoog en die zakte ook nie na een uur dus moet dinsdag weer komen voor bloedruk meten en urine heb een ctg gehad en de kleine meid doet t gelukkig goed dus dat is een pak van me hart . en meteen een echo gehad voor vruchtwater checken die was wat aan de krappe kant ma kon nog mee door word dinsdag weer allemaal na gekeken dus we wachten nu gewoon ff af voel de kleine nu wel gelukkig bedankt allemaal voor de reacties
maar goed dat je even gebeld hebt! ik had het vermoeden al dat het aan je bloeddruk zou liggen. hou ja handen in de gaten en je enkels ga je in een keer meer vocht vasthouden aan de bel trekken hoor.
In 1x meer vocht vasthouden in je enkels en handen etc, wil ook niet altijd alles zeggen. Ik heb mega olifanten enkels, en volgens de gyn hoort dat zo op het einde van de zwangerschap. Dus vocht vasthouden ineens wil niet altijd iets zeggen. In het geval van TS is het goed dat ze aan de bel heeft getrokken. Is de urine en je bloed ook nagekeken ??
nee oke maar in samen werking met een hoge bloeddruk zeker wel alarmerend.nichtje had namelijk ook hoge bloeddruk en hield ook in eens meer vocht vast en 1 dag later werd ze in geleid omdat het zo alarmerend was
dat zei me gyn ook zodra je meer klachten krijg zoals opzwellen als een michelinn poppetje of de hoofpijn word erger bellen...