Iemand die dit herkent? Vooral mijn ene voet is dik, sinds de warmte van vorige week is hij nog extremer gezwollen. Ik sta heel de dag op men werk, dus vaak omhoog leggen is dan onmogelijk. Sinds deze morgen valt het me op dat men tenen in die voet precies wat gevoelloos zijn... Zou dit met de zwelling te maken hebben? 3 weken terug was men bloeddruk bij de vroedvrouw nog normaal. Binnen 2 weken ga ik weer op controle, en volgende week zijn we een weekje weg, dus geraak pas binnen 2 weken bij een dokter...
Ik zou toch even je verloskundige bellen om even je bloeddruk te laten checken. Even voor de zekerheid. Tintelende tenen klinken mij overigens niet gek met dikke voeten, zeker niet met de warmte
Ik zou ook de verloskundige bellen om in ieder geval te overleggen. Wellicht kun je dan ook gelijk bespreken of steunkousen een mogelijkheid zijn? Zeker omdat je staand werk hebt, kan dit helpen tegen het opzwellen/vocht vasthouden. En mocht een afspraak bij de verloskundige echt niet meer lukken, misschien je bloeddruk even bij de huisarts laten controleren?
Ik word elke dag wakker met tintelende handen. Maar ik zou zeker als je op vakantie gaat voor de zekerheid wel even de vk bellen
Ik had ook hele dikke vochtbenen in de zwangerschap. Mijn tenen tintelden ook en waren doof. Kwam vh vocht... Dat drukte op de zenuwen. Je kan altijd voor de zekerheid je bloeddruk ff laten meten. Hier hielpen de ubersexy steun pantykousjes vd Hema de benen iets slanker te krijgen.
Heb steunkousen. Enkele weken leek het dat men voeten meer opzwollen in het weekend. En met die steunkousen zwollen ze toch nog op En nu is men voet vaak al dik voor ik echt opsta dus ja, weet niet goed dat het dan gaat helpen
Volgens mij kan je torsaal tunnel syndroom krijgen, zoals carpaal ts in de handen door vocht! Idd strakke schoenen of kousen aan en komkommer eten, brandnetelthee drinken en voldoende vocht!
Ik zou zeker bij deze symptomen je bloeddruk laten checken Dit kunnen ook pre eclampsie klachten zijn