baby model

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je maakt echt prachtige foto's!!
    en wat zijn die zwart wit foto's van je zoon mooi!
    ook die van je dochter hoor, maar die van je zoon vind ik echt prachtig

    Je hebt echt mooi je eigen modelletjes ;)
     
  2. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    tja hoe weet je dat... is moeilijk te zeggen. ik zou gewoon beetje surfen op internet idd en kijken of je op diegene zijn site veel kinderfoto's ziet. als je er niet veel ziet is dat meestal een teken dat hij/zij daar niet veel 'ervaring' in heeft of gewoon minder vaak doet.

    ik heb zelf 2 jonge kids en ik hoor ook heel veel na shoots dat mensen tevreden zijn omdat ik goed met de kids ben en veel geduld heb. maar dat is op zich ook logisch omdat ik zelf kids heb en ik wel geduld moet hebben ;)

    waar kom je precies vandaan? misschien ken ik wel iemand uit die buurt die mooie foto's maakt.
     
  3. Janneke21

    Janneke21 Fanatiek lid

    25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ons zoontje is wel eens gevraagd, 1x via hyves en 1x op straat. Ik vind het alleen maar niets, ik ben niet zo gericht op uiterlijk, vind andere dingen veel belangrijker. Als hij groter is en hij wilt het zelf vind ik het natuurlijk prima, maar nu zie ik niet echt in wat hij er aan heeft.
     
  4. VrouwtjeRomy

    VrouwtjeRomy Niet meer actief

    Mijn dochter "speelde" in gtst, ze moest baby spelen in een zwarte kinderwagen en alleen maar huilen. Daar was ze best goed in hahahaha ze haaatte kinderwagens!

    overigens staat ze ingeschreven bij harryklooster.
     
  5. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij krijgen wel vaak te horen dat we Jesse ook maar op moet geven als model, misschien omdat hij krulletjes heeft ofzo?
    Maar het lijkt me maar niks, om met zo'n kleintje van hot naar her te rennen voor fotoshoots.
    Ik geniet zelf maar het liefst van zijn koppie. :D
     
  6. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mijn meisje heeft een foto sesie gehad bij prental. alleen is ze niet in de folder gekomen
     
  7. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    hahaha dat scheelt hoefden ze de scene niet tien keer over te doen omdat je dochter niet huilde haha. maar wel leuk zeg!
     
  8. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Inmiddels is Harry Klooster failliet?
     
  9. Meilan

    Meilan Bekend lid

    18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Mijn dochter hebben ze al véél gevraagd. Maar we zijn er niet zo voor te vinden.
    Het CB (bij ons Kind en Gezin) heeft ook gevraagd of ze model mag zijn voor hun nieuwe boeken, folders, ... Dit gaan we misschien wel doen. Binnenkort komt er iemand voor meer info en dan zien we weer.
    Dit is ze.
     

Deel Deze Pagina